maandag 8 juni 2015

Trind Join my party part 2

Trind Join my party part 2 

En het feestje gaat door, in een eerder artikel liet ik je de roze tinten uit de Trind Join my party zien en vandaag heb ik de wat meer sprekende tinten voor je. Purple BeryShake is een lila tint, Catch my mint een helder mintgroen en At the pool is een knalblauwe lak die ik zou omschrijven als een electric blue. 

Alle Trind caring color lakken zijn trouwens voorzien van verzorgende bestanddelen zodat je nagels niet alleen voorzien zijn van een mooi kleurtje maar ook de nodige verzorging binnenkrijgen waardoor je flexibeler en steviger worden. Op onderstaande foto's zie je twee laagjes lak van elke kleur zonder base of top coat.

Trind Join My Party CC 214 Catch my mint 

Trind Join My Party CC 214 Catch my mint 

Catch My mint is een beeldig mintgroen, ik ben dol op dit soort tintenwant mintgroen heeft echt iets zomers vind ik en oogt toch lekker fris.

In het flesje trok Purple Berry shake niet direct mijn aandacht, maar deze lila lak oogt op de nagels veel frisser en levendiger dan in het flesje, ik draag deze leuke tint nu op mijn teennagels en word er helemaal vrolijk van.

Trind Join My Party Spring/summer 2015 CC213 Purple berry shake

En dan nu de eyecatcher van de collectie, At the pool is een waanzinnige electic blue, het type blauw dat net geen neon is maar wel enorm knalt. Nu was de zon het daarmee eens denk ik want tijdens het swatchen verdween de zon achter een grote wolk maar weet je, At the pool is zo stunning dat ze geen zonlicht nodig heeft om te schitteren. Hieronder zie je 2 laagjes at the pool zonder direct zonlicht. Best indrukwekkend nietwaar?

Trind Join My Party CC215 At the pool
Trind is verkrijgbaar bij drogisterij en parfumerie, check ook zeker de Trind website voor alle producten en verkooppunten en houd ook de Trind facebook pagina in de gaten, daarop staan alle nieuwtjes maar ook leuke acties en prijsvragen.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)