donderdag 11 juni 2015

Jane Iredale Botanical make-up remover

Jane Iredale Botanical make-up remover 
Soms kan je met eenvoud enorm veel bereiken, zo bewijst ook de botanical make-up remover van Jane Iredale. Deze hydraterende en verzachtende formule droogt de huid niet uit maar doet enkel waarvoor hij bedoelt is: op milde wijze make-up van ogen en lippen verwijderen. 



De Botanical make-up remover verwijdert zelfs hele hardnekkige mascara, de truc is dan alleen om je wattenschijfje wat langer op het oog te laten rusten en de remover de tijd te geven om even in te kunnen werken op de hard geworden mascara. Vervolgens veeg je zo alle zachtjes make-up weg.

Ik dacht eerst dat de remover te mild was voor een heavy eye make-up maar dat was op een ongeduldige dag. De dag erna stond ik nog wat te prullen in de badkamer terwijl ik een wattenschijfje op mijn oog hield en verbaasde mij hoeveel make-up er van mijn oog was verdwenen.


Ik kan een heel lang epos aan deze remover wijden maar ik denk dat ik het net zo basic houd als de ingrediƫnten en de cleane verpakking, dit is een heel erg fijn product, vooral als je gevoelige ogen hebt. Dit is een effectieve remover die niet prikt in mijn ogen, iets waar ik gewoonlijk erg veel last van heb.

Jane Iredale is verkrijgbaar bij erkende Jane Iredale schoonheidssalons. Als je er toch binnenstapt, test dan ook eens hun Purepressed base foundation uit en laat je verbazen door deze geweldige 'onzichtbare' minerale foundation die van mij een trouwe foundation gebruikster. Voor de kenners hier nog even de ingrediƫnten van de Botanical make-up remover.

Ingredienten: Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Algae Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Sodium Lauroyl Oat Amino Acids, Raphanus Sativus (Radish) Root Extract, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract (And) Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract.


Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)