zaterdag 28 mei 2011

My trip to Eurodisney part 2

Last night I was home alone so I curled up on the couch with my dachshies and watched The Princess and the frog, man that movie makes me cry every single time, can't get enough of it! Here are some more pictures of my trip to Disneyland resort Paris with my little sister Jill. A few weeks ago I also did a poll about your favorite Disney hero. There was no absolute winner, 3 men got 1st place,  Eric, the beast and John Smith share that honor :-) Now which one is my favorite??? Well I do have my own prince Philip aka Ulan the Dachshund, sometimes he is allowed to sleep in bed with the mama (shhhht don't tell the papa) and in the morning he always wakes me up like sleeping beauty haha, a big Uli kiss to start the day, it can't get any better! But my current favorite Disney hero still is Hercules, sweet and clumsy as a teen boy and a true hero as a man :-) Which movie shall I watch today???.......Have a lovely weekend!!!

Gisteravond was ik home alone dus ben ik lekker met mijn teckels op de bank gekropen met de kikkerprinses in de dvd speler. Ik moet echt elke keer huilen als ik die film zie, en ik kan er geen genoeg van krijgen, ik blijf m kijken. Hier zijn nog een paar foto's van mijn trip naar Eurodisney met mijn zusje Jill. Een tijdje terug stond er ook een poll online over jullie favo Disney held, het werd een gedeelde eerste plaats voor Erik, het beest en John Smith. Wie is nou mijn favoriete held? Ik heb er eentje in het echt, een prins Philip aka Ulan de teckel die heeel soms stiekem in bed mag slapen en smorgens word ik dan altijd als doornroosje wakker, mijn dag begint dan met een kusje van Ulan hahaha :) Maar mijn favoriete Disney man is toch wel Hercules, lief en klunzig als tiener en een held als man. Welke Disney film zal ik vandaag eens opzetten????  Maak er een gezellig en knus weekend van!

striking a pose with
a non sleeping beauty


Jill, Rapunzel, Flynn and moi......

and moi with pascal

In front of the tower of Terror, and no
we did not go in, so we posed in front of
it looking scared lol

Jill, mr Duck and me

Toys anyone???? :-)


Tiana and Naveen in the Parade

My own prince charming :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)