vrijdag 20 mei 2011

Gek op watjes! deel1

Demak'up, bekend van DE watjes onder de watjes ;-) heeft het assortiment onlangs
vernieuwd en verbeterd en ik ben een van de gelukkige dames die dat mocht uitproberen :-) Zolang als ik me kan herinneren hangt er een rol demak'up wattenschijfjes in de badkamer van mijn moeder, zelfs op vakantie naar de camping in Italië was die rol een constante factor. Dit jaar ga ik met mijn echtgenoot en stiefkindjes naar diezelfde camping (na 17 jaar.....heel erg spannend) en de rol wattenschijfjes gaat uiteraard mee, maar krijgt ook versterking van een aantal andere reisvriendelijke producten die het beautyritueel op vakantie aangenaam zullen versnellen.

Laat ik beginnen met eerlijk zijn, ik ben lui, heel erg lui en s'avonds uitgebreid alle make up weghalen
en reinigen wil ik nog wel eens overslaan, nu hoef ik me daar niet meer schuldig over te voelen
want demak'up biedt 3 fantastische oplossingen.

Oogmake-up reiniger pads
een praktische pot met 30 wattenschijfjes kant en klaar met lotion, ik heb de proef op de som genomen en dit product maakt net zo effectief je ogen schoon als een los wattenschijfje met 2 fasen oogreinigingslotion. De lotion laat geen waas achter en prikt ook niet (ik ben heel lastig en vind bijna alle merken prikken behalve bi facil van lancôme, dus mijn portemonnaie is demak'up erg dankbaar :-) dus deze pot gaat zeker mee op vakantie, denk dat ik er ook meteen een in de badkamer en langs bed zet (mocht ik te lui zijn om naar de badkamer te lopen maak ik mijn ogen gewoon in bed schoon lol :-)

Douceur coton reinigingsdoekjes gezicht en ogen
Bevat reinigingsmelk en is zelfs geschikt voor waterproof make-up. De doekjes zijn zelfs geschikt voor een droge en gevoelige huid en zijn heerlijk fris. Ideaal ook voor in het vliegtuig als snelle opfrisser voor gezicht hals en handen.

Fraicheur Coton reinigingsdoekjes voor gezicht en ogen
Deze doekjes zijn verrijkt met een reiniginslotion om je huid van make-up en vuil te ontdoen. Op de laatste foto heb ik mijn oogmake-up ( mac beauty marked, zwart oogpotlood lancôme en flink wat lagen mascara diorshow extase) met deze doekjes schoongemaakt en het resultaat mag er zijn vind je niet? Ook deze doekjes zijn heel erg fijn om mee op reis te nemen of als je zoals ik dagelijks een grote tas met je meezeult, ze gewoon altijd in je tas te hebben. Tijdens het weekend disney waren deze doekjes een zegening, (dus ze zijn ook erg pretpark proof ;-) bij een snelle tussenstop op de hotelkamer wil je je wel opfrissen, maar om nou meteen te douchen is ook meteen zoveel gedoe nietwaar? Dus even snel een doekje over de t zone, decolleté, hals en handen en je voelt je weer helemaal fris. Daarna weer even een beetje bronzer of spf op en ik was weer helemaal klaar voor het Disneygeweld.

Voordelen:
Snel en doeltreffend
Makkelijk mee te nemen in de tas
Mag mee het vliegtuig in
Ideaal voor een snelle opfrisser

Heb ik toch nog 1 suggestie, een vaste box waar de doekjes in kunnen die goed afsluit om uitdrogen te voorkomen, de sticker sluit na een aantal weken toch niet meer optimaal. Misschien een leuke kennismakingsset met een leuke opbergdoos lanceren en daarna kunnen we steeds de refills aanschaffen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)