zondag 23 augustus 2020

Summer vibes van Treacle moon

IMG_3951

De hittegolf was allesbehalve aangenaam (temperaturen boven de 30 graden zijn naar mijn idee alleen fijn als je een zee/zwembad bij de hand hebt voor instant verkoeling, oja een hangmat op een schaduwrijk plekje is dan ook wel fijn. Nu is regen ook niet direct mijn favoriet, ik ben een beetje lastig nietwaar? Gelukkig helpt Treacle moon een handje om in de badkamer wel direct de juiste summer vibe te creëren. De royale 500ml flacons met bad en shower gel zijn er in heerlijke geuren die je douche of badritueel voorzien van een tropisch tintje. Papaya summer ruikt lekker fris, Brazilian love is een wat zwoelere fruitige geur en my coconut island is een must als je net als ik dol bent op de geur van kokos. 

 Hoewel ik heel hard mijn best doe om zo low waste mogelijk te leven is badschuim een product dat ik nog wel in plastic flessen koop. Mijn shampoo, douchegel, facewash en scheerschuim heb ik vervangen door één praktisch stuk zeep (niet alleen low waste maar scheelt ook nog eens enorm veel ruimte in de badkamer en daarmee gemopper van manlief door overvolle planken haha) en voordeel van deze 500ml formaat flacons is dat het voor relatief minder plastic afval zorgt dan flacons van 250ml. 

Dochterlief heeft graag bubbels in bad en daarvoor zorgen deze gels in royale mate, een kleine hoeveelheid zorgt voor een serieuze foam party in de badkuip dus reken er ook maar op dat deze flacons niet te snel leeg zijn. Ik denk dat ik met deze 3 flacons minstens een half jaar vooruit kan. De scrub is trouwens ook erg fijn, de romige textuur en fijne korrel maken mijn huid heerlijk zacht en laten een subtiel vleugje geur achter. Treacle moon is onder andere verkrijgbaar bij AH, Etos en het kruidvat. 
 
IMG_3943