dinsdag 23 juli 2019

Clarins Selfie ready look spotlight: Glow 2 Go duo's


Bij temperaturen boven de 25 graden heb ik altijd het gevoel dat alles wat ik op mijn gezicht aanbreng binnen no time weer van mijn gezicht af druipt. Deze week is het dus tijd voor melt proof make-up en ik begin met de mooie Glow to Go duo's van Clarins.


Blush in crème of stickvorm vind ik qua aanbrengen altijd een uitdaging dus normaal pak ik liever een blush in poedervorm maar op snikhete dagen en zwoele avonden is een blush in een crèmevorm veel prettiger. Ik beperk mijn make-up op warme dagen tot een minimum maar tot de basisuitrusting behoren toch minstens een blush, highlighter en wenkbrauwpotlood, met deze handige twee-in-één stick ben ik dus al goed op weg.


Er zijn twee varianten verkrijgbaar 01 Glowy pink is een combinatie van een warmroze blush en iriserend witte highlighter met koele ondertoon. Mijn favoriet was direct al 02 Golden Peach, een combinatie van een warme peachkleurige blush en bronzen highlighter, heel erg mooi op een sunkissed huid. 


De sticks brengen vlot aan op de huid en laten zich mooi met de vingertoppen of penseel over de huid verdelen, ze zijn onderling ook heel goed te blenden dankzij de crèmige textuur die wel romig is maar ook goed aan de huid hecht. Ik ga nog eens spelen met deze blushers en dan laat ik je binnenkort wat simpele looks zien. De highlighters doen het namelijk ook erg goed als highlight op de onderlip als je een matte lipstick gebruikt.


Deze Blush en highlighter zijn heel erg fijn nu er toch al een laagje extra (SPF) op mijn gezicht gaat.

De Clarins Glow to Go duo's uit de Selfie ready look zijn verkrijgbaar bij Clarins verkooppunten en via de nieuwe officiële Clarins webshop.