vrijdag 14 april 2017

Revitalash Brow



Ik ben best wel een beetje obsessed wat mijn wenkbrauwen betreft en producten voor de wenkbrauwen kan ik maar moeilijk laten liggen, deze Revítalash Hi-Def tinted brow gel moest dus ook uitgetest worden.

Revítalash is vooral bekend om het speciale wimperserum waarmee je de wimpergroei versnelt en de wimpers voller en steviger worden. Naast het wimperserum bestaat er ook een kleurloos wenkbrauwserum maar aangezien ik gezegend ben met een prima wenkbrauw is een getinte verzorgende en fixerende gel voor mij genoeg. 


Op zich heb ik niet te klagen over mijn wenkbrauwen, in de jaren 90 heb ik mij schuldig gemaakt aan overmatig epileren en liep ik ook heel erg hip rond met ultradunne streepjes. Toen ik de Tweezerman wat minder vaak ter hand nam groeiden mijn wenkbrauwen gelukkig terug naar wat gezondere proporties en zijn ze doorgaans ook goed in model te houden.

Ik gebruik het liefst een product dat de natuurlijke kleur van mijn wenkbrauwen accentueert en ze ook lichtjes in model houdt. Laat dat nou precies zijn wat deze getinte Revítalash gel doet.


De verzorgende bestanddelen zorgen voor versteviging en verzorging van de wenkbrauwhaartjes terwijl minerale pigmenten zorgen voor een subtiele natuurlijke tint. Het product bestaat uit een tweezijdig kammetje enerzijds en een borsteltje dat in de gel gedrenkt is anderzijds. 

Met het kammetje breng je je wenkbrauw in model waarna je de gel aanbrengt, tenslotte kan je met het kammetje eventuele opstandige haartjes in het gareel brengen of nog een extra laagje gel aanbrengen op plekken waar er minder haartjes zitten en meer volume gewenst is. 


De gel heeft een subtiele tint en zorgt ook voor een mooi natuurlijk resultaat. Er is enorm veel verschil in pigmentatie wat wenkbrauwproducten betreft en het natuurlijke resultaat van dit product vind ik erg mooi, te donker en té gepigmenteerd zorgt snel voor een streng resultaat en dit staat wat zachter.

Deze eyebrow gel kan je solo gebruiken of in combinatie met het speciale serum voor vollere wenkbrauwen (dat serum belooft in 12 weken vollere wenkbrauwen), als je de producten samen gebruikt versterken ze elkaar maar zoals ik al schreef, ik vind mijn wenkbrauwen vol genoeg zo.

before Revítalash Hi-Def tinted brow gel
after Revítalash Hi-Def tinted brow gel
Deze gel krijgt van mij een dikke voldoende, mijn wenkbrauw zit mooi in model en is voorzien van een subtiel tintje. Enig nadeel is de stevige prijs, er zijn ook voordeligere alternatieven verkrijgbaar maar die zijn weer niet zo compleet vormgegeven als dit product dat natuurlijk voorzien is van het handige tweezijdige kammetje. Dat is dus de afweging die je moet maken.

Revítalash is verkrijgbaar via de webshop van Revítalash cosmetics en via de geselecteerde Revítalash verkooppunten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)