zondag 26 maart 2017

Sneak peek: Cars 3

Sneak peek: Cars 3
Het Formule 1 seizoen is dit weekend gestart in Australië en eerlijk gezegd heb ik helemaal niets met autosport behalve als het om de razendsnelle racer Bliksem McQueen en zijn vrienden gaat. Vanaf 12 Juli is deze rode racewagen in een splinternieuw avontuur te bewonderen.

Het eerste deel was voor mij een volkomen verrassing, ik had nooit verwacht dat ik de film zo ontzettend leuk zou vinden, enorm knap hoe de animators van Pixar het voor elkaar gekregen hebben om zoveel karakter aan auto's te geven. Cars 2 zat vol goed uitgedachte nieuwe personages en was net als het eerste deel leuk voor jong en oud. Ik ben benieuwd of Cars 3 de eerste twee delen kan evenaren.


Winnaars komen en winnaars gaan en aan elke succesvolle carrière komt ooit een einde. Ook Bliksem McQueen wordt door een nieuwe generatie racers onverwachts van zijn troon gestoten. Hoewel hij zich diep verslagen voelt wil hij niets liever dan terugkeren naar het winnaarspodium en schakelt de hulp in van de jonge technicus Cruz Ramirez voor deelname aan een groter dan grootse editie van de Piston Cup. Hier vast een klein voorproefje van Cars 3.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)