woensdag 31 augustus 2016

OPI Washington DC collectie

OPI Washington DC collectie 


OPI heeft het kiezen van een nagellak weer een stuk lastiger gemaakt door het lanceren van de Washington DC collectie voor de herfst/winter, deze collectie is geïnspireerd op de politieke hoofdstad van de VS. Boegbeeld voor de collectie is Kerry Washington, leading lady van de hitserie Scandal.

Ik volg de serie niet omdat ik nog steeds seizoen 1 moet kijken en sinds de baby gun ik mezelf de tijd niet meer voor tv series (waarom naar een scherm kijken als ik naar haar kan staren, ik ben seriously in love!) maar als ik flarden van Scandal op tv voorbij zie komen ben ik wel altijd onder de indruk van haar stijlvolle verschijning. Ook in real life is ze erg stylish op een hele elegante manier.


De Washington DC collectie laat zich dan ook goed omschrijven als elegant en classy met hier en daar een gedurfde tint maar nooit over the top. Ik hou enorm van dit soort tinten. Helaas ben ik nog niet op pad geweest om een kleurtje te scoren maar er staan al genoeg mooie swatches online die je keuzestress misschien een beetje verminderen.

Op mijn wishlist staan lakjes met heerlijke namen als Pale to Chic (nude of course!), Freedom of peach (vintage perzik, ben erg nieuwsgierig hoe dat er in het echt uitziet), by popular vote (bessentint, niet iets wat ik snel koop maar ze staan eigenlijk altijd goed en de tinten uit de España collectie zijn zo goed als op dus ik heb een nieuwe nodig) en Liv in the Gray (donkergrijs, erg sophisticated).

De miniset bestaat ook uit 3 mooie tinten, het enige nadeel van de OPI mini's vind ik dat ze net een te klein formaat hebben om handig te lakken en een paar keer te proberen. Dus ik zou bijna zeggen koop maar meteen de fullsize flacons al is het setje wel weer een leuk hebbeding voor de verzamelaar. De OPI Washington DC Collectie is nu verkrijgbaar bij OPI verkooppunten waaronder nagelstudio's en parfumerie Douglas.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)