vrijdag 23 oktober 2015

Pupa Soft & Wild fall 2015

Pupa Soft & Wild fall 2015

De limited edition herfstmake-up van Pupa is een speelse mix van luipaardprints en zachte en intense kleuren waarmee je zelf je aaibaarheidsfactor kan benadrukken. Ben je een zachte kitten of meer katje dat niet zonder handschoenen is aan te pakken?

Door dierenprints met roze tinten te combineren krijg je een leuke mix van romantisch en verleidelijk. De kleuren variëren van nude en zachtroze tot diepe fuchsia tinten. Hoewel ik meestal neig tot de vertrouwde nude tinten nodigt deze look toch wel uit tot het verlaten van mijn comfort zone.


De I'm color lipstick absolute shine 003 is een framboosrode lipstick met een satijnmatte finish dus het geheel word op mijn ietwat volle lippen niet too much. De I'm lipstick heeft een hydraterende lichte textuur en zorgt voor een mooi glad en egaal resultaat.

Hyaluronzuur zorgt voor de nodige hydratatie zodat de lippen niet uitdrogen. Na een tijdje dragen merk ik echter wel dat mijn lippen wat trekkerig aanvoelen dus na het dragen van deze lipstick moet ik wel zorgen voor wat extra liefde om velletjes en droge lippen te voorkomen. Ik heb hier altijd erg snel last van helaas.


De bijpassende nagellak 132 Wild Red is echt een perfect match voor bij de lipstick en de glanzende formule van de lasting color gel glass effect nail polish is dekkend in één vlot laagje. Zin in een speelse look? Met de Soft & wild animal print effect top coat voorzie je je manicure direct van een kittig vleugje glamour.

De glitters komen makkelijk mee maar voor de animal print moet je wel eventjes je best doen. Houd het flesje even ondersteboven (gesloten uiteraard) rol het tussen je handpalmen, draai om en draai snel het dopje eraf, met een beetje geluk heb je dan een paar panterprintjes te pakken. Het is even gedoe maar het effect is wel erg leuk.


Deze Pupa items zijn nu bij de Pupa verkooppunten verkrijgbaar, wacht alleen niet te lang want deze looks gaan doorgaans erg vlot over de toonbank.

Pupa België 
Pupa Nederland

Follow on Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)