maandag 15 juni 2015

Dior's new A-Listers

Dior's new A-Listers
Altijd spannend als een cosmeticamerk in zee gaat met een celebrity in plaats van een model (al hebben die tegenwoordig soms minstens zo'n sterrenstatus als oscarwinnaars). Sommige matches zijn briljant en andere weer nietszeggend. Natalie Portman vond ik briljant in Leon maar als volwassen dame riep ze bij mij geen emoties op. Als boegbeeld van Dior zei ze mij persoonlijk dan ook niet zoveel. 

Robert Pattinson is een briljante acteur die in Remember me een rol neerzette die mij nog lang is bijgebleven maar ik vond hem geen Dior man (hij schitterde in de Dior Homme campagne), als ik aan Pattinson denk en ik zou hem aan een merk moeten matchen zou Burberry mij als eerste te binnen schieten.
Anyway, dat ligt achter ons en we kijken nu vooruit want Dior heeft twee nieuwe A-listers weten te strikken voor hun nieuwe campagnes en deze keuzes intrigeren mij enorm. 

Voor alles is een eerste keer en dat geldt ook voor Johnny Depp, je zou denken dat deze alleskunner alles al eens heeft meegemaakt maar dit is de eerste maal dat hij de hoofdrol zal vertolken in een campagne voor een herengeur.
Mijn hersenen draaien nu al overuren om te bedenken wat voor geur het zal worden, ik hoop op iets mannelijks met een vleugje rebellie en donkere rum als hommage aan zijn meest legendarische rol, die van Captain Jack Sparrow. Ik bedoel maar, met die rol maakte hij eyeliner voor mannen onbetwist sexier than ever! 

Jennifer Lawrence is bekend geworden als Katniss in de Hunger Games trilogie (het laatste deel is in de maak) maar ze was vooral briljant in Silver linings playbook, waarvoor ze in de huid van een zeer heftig personage kroop. Naast het feit dat ze een geweldig actrice is, is ze (naast de überstunning Blake Lively) mijn girlcrush.
Jennifer is een prachtige jonge vrouw met de juiste curves en attitude en ik kan niet wachten om te zien wat haar samenwerking met Dior voor prachtige beelden gaat opleveren. Jennifer zal het gezicht worden van de Dior Addict lipstick, met haar prachtige gezicht en volle lippen moet dat wel een mooi plaatje opleveren. Ik houd je in ieder geval op de hoogte. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)