woensdag 31 december 2014

Lolita Lempicka Minuit Sonne Midnight fragrance

Lolita Lempicka Minuit Sonne Midnight fragrance 
Vandaag is middernacht een tijdstip waar we bij uitgebreid bij stilstaan terwijl middernacht gewoonlijk vrij onopgemerkt aan ons voorbijgaat. Parfums Lolita Lempicka creƫerde een parfum dat net zo sprookjesachtig en mystiek is als het magische uur. Om klokslag middernacht wordt het verlangen een droom en de droom wordt een verlangen.


De flacon heeft de vertrouwde appelvorm maar het lijkt alsof de flacon het prachtige maanlicht weerspiegelt, het glas van de flacon verandert ook wanneer het met licht in contact komt, denk aan de magie van middernacht uit het sprookje Assepoester.

De zilveren glitters zijn even sprankelend als de glitters op een feestelijk jurkje. De verpakking is als een met sterren bezaaide nacht en ik bewaar eigenlijk geen doosjes meer, maar voor deze maak ik een uitzondering, wat een heerlijk hebbeding heeft Lolita Lempicka toch weer bedacht!


Uiteraard draait het allemaal om de geur, Minuit Sonne wordt door Lolita Lempicka omschreven als een geparfumeerde sterrenhemel, Oh la la! Minuit Sonne is weelderiger en nachtelijker dan de oorspronkelijke Le Premier Parfum. Het kenmerkende zoethout krijgt gezelschap van iris, vanille en gomhars waardoor de geur nog net even iets warmer en zwoeler wordt.

De geur is inderdaad iets intenser dan de klassieke Le Premier parfum maar de klassieke geur blijft duidelijk waarneembaar. Alleen voor de flacon al is dit weer een ware verleiding voor echte Lolita fans maar de geur is ook heerlijk romantisch met een vleugje magie. Volgend jaar komt Disney met een nieuwe Cinderella speelfilm en ik weet nu al welke geur ik draag als ik naar de film ga (deze sprookjesachtige geur is ook mijn vaste geur als ik Disneyland Paris bezoek...). Lolita Lempicka Minuit Sonne is verkrijgbaar in een 100ml eau de parfum.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)