donderdag 14 augustus 2014

OPI Nordic collectie sneak peek

OPI Nordic collectie sneak peek 
Ik wil nog even genieten van de zomer maar deze herfst/winter collectie is zo onwijs mooi dat ik stiekem al in winterse sferen raak van de mooie campagnebeelden en kleurtjes. Bijzonder is ook dat deze herfst/winter collectie vrij klassieke donkere winterkleuren bevat maar ook een paar knalkleurtjes die erg mooi combineren met bijvoorbeeld een ingetogen grijze ton sur ton outfit. Krijg al bijna zin in fluffy vesten en truien.

Om je alvast een beetje in de stemming te brengen heb ik snelle skittle swatches van 6 van de kleurtjes uit de herfst/winter collectie gemaakt. Binnenkort volgen de volledige swatches maar ik was zo ongeduldig dat ik ze meteen wou laten zien. Ze lakken erg fijn en de kleuren zijn gorgeous!

OPI Nordic collection fall/winter 2014-2015Ice-Bergers & Fries, My voice is a little Norse & Do you have this color in Stock-holm?
OPI Nordic collection fall/winter 2014-2015Ice-Bergers & Fries, My voice is a little Norse & Do you have this color in Stock-holm? skittle swatches
OPI Nordic collection Suzi has a Swede tooth, Can't Af-jörd not to & My Dogsled is a hybrid
OPI Nordic collection Suzi has a Swede tooth, Can't Af-jörd not to & My Dogsled is a hybrid skittle swatches
OPI herfst/winter 2014-2015 collectie nagellakjes L-R Going My way or Norway? Ice-Bergers & Fries, Opi with a nice Finn-ish, My Voice is a little Norse, Can't aFjörd not to, How Great is your Dane? My dogsled is a hybrid, Suzi has a Swede Tooth, Do you have this color in Stock-holm? Thank Glogg it's Friday, Viking in a Vinter Vonderland & Skating on thin Ice-Land.


Ga maar alvast in de startblokken staan om een sprintje naar je OPI verkooppunt te sprinten want deze collectie kan elk moment verkrijgbaar zijn. Welke kleur is jouw favoriet? Ik denk dat ik nog even naar de salon of Douglas ga voor Going My way or Norway?, Viking in a Winter Wonderland en Thank Glogg it's Friday. Maar nu ga ik eerst nog even met deze kleurtjes spelen, volledige swatches coming soon dus wordt vervolgd.....

Toevoeging 18-9 OPI is nu ook verkrijgbaar via de webshop van parfumerie Douglas! Klik op onderstaande afbeelding om meteen naar de Douglas shop te gaan.

Huidige actie 468x 60


Follow on Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. These are really nice colors!
    I feel like the right part are more suitable for spring / summer, but still very nice collection!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'My dogsled is a hybrid' is een van de mooiste kleuren die ik in een lange tijd heb gezien! :D

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)