zondag 31 augustus 2014

Muppets Most Wanted winactie

Muppets Most Wanted  winactie 
Vanaf 1 Oktober liggen de Muppets Most wanted DVD en Blu-Rays in de winkel en ik mag een hele leuke prijs weggeven namens Disney. Het prijzenpakket bestaat uit de DVD's Muppets most wanted en The Muppets én ook nog een leuk minisetje van de OPI Muppets most wanted nagellak collectie. 


Muppets Most Wanted is weer een heerlijk hilarisch Muppet avontuur, als je net als ik Muppet fan bent hoef ik het je eigenlijk niet uit te leggen maar als je nog niet into the Muppets bent, ga het zien, ga het zien. Mijn favorieten zijn toch vooral überdiva Miss Piggy en de cynische, maar o, zo komische Waldorf en Statler. 



Ik heb het OPI minisetje al eens uitgebreid besproken op deze blog en om je geheugen op te frissen zie je hieronder swatches van de mooie kleuren uit de miniset. Wat moet je doen om kans te maken op deze leuke prijs? Vul onderstaand formulier in en keep your (manicured) fingers crossed! Ik maak de winnaar 25 September bekend, succes! 

Oja, als je de winactie deelt via facebook en/of twitter gaat er een extra lootje met jouw naam in de hoge hoed, voor elke keer delen krijg je een extra winkans. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)