zondag 23 februari 2014

Rostero slaapzakken

Dolly in haar slaapzak 
Mijn teckels zijn net molletjes, ze graven zichzelf het liefst helemaal in en zijn helemaal gek op hun slaapzakken van Rostero. Als er eentje even tevoorschijn komt om even wat te drinken of boos naar de deur te hollen als de bel gaat dan vliegt een van de andere teckels snel naar de slaapzak en kruipt erin. Vol=vol.

Ik overweeg nu nog om een lekker grote maat te bestellen waar ze allemaal inpassen want in de 75 cm past ongeveer anderhalve standaard teckel. Als ze er nu met z'n tweetjes in willen dan ligt er meestal een teckelkontje buitenboord.


Ik heb op de Amsterdam Winner hondententoonstelling twee slaapzakken gekocht en toen ik deze bij thuiskomst in de kamer neerlegde waren ze zo goed als meteen bezet. Opperhoofden Dolly en Patsy gingen er snel in liggen om er enkel voor een plasje, koekje of slok water uit te komen.


Nu zijn de teckels wel heel erg creatief want ze hebben al meerdere manieren gevonden om de slaapzak te gebruiken. Als je de slaapzak op zijn kant legt kruipen ze er lekker in maar je kan er natuurlijk ook net zo lang in rondgraven en draaien tot je er een soort mand van maakt, of nog gekker een soort 'theemuts'. Dat laatste is ulan zijn specialiteit, de slaapzak ligt dan als een soort theemuts over hem heen en zijn beentjes komen er dan onderuit....tja....Je bent gekke Uli of je bent het niet.




Tja, keihard chillen in een warme slaapzak is erg vermoeiend

Gaaaaaaaaaaap
Hèhè Ulan kan ook eindelijk even in de slaapzak....


Spelen in de zak is natuurlijk ook een optie...Uli ligt dan te rollen in de zak waardoor je af en toe alleen zijn beentjes ziet, erg komisch.



Rostero slaapzakken zijn online te bestellen via de Rostero Webshop en ook tref je de firma Rostero regelmatig aan op hondententoonstellingen, wedstrijden en clubmatches.

Er zijn diverse afmetingen en prints beschikbaar en volgens mij kan je in overleg zelfs een slaapzak op maat laten maken. Zo lijkt een vierkante mij wel handig voor in de Leeuwsigt hondenmand.

60cm  €25
70cm  €30
90cm  €35

in een slaapzak slapen Uli style 

2 opmerkingen:

  1. Dit ziet er wel heel erg comfi uit.
    Je zou bijna naar Rostero mailen of het mogelijk is om maatwerk te bestellen op basis van mijn eigen maat. ;-)
    Nu heb ik twee vrij grote poezelbeesten (Ragdoll katers) en die vinden dit denk ik ook wel het einde, ik ga ook eens snuffelen op de website.
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)