dinsdag 25 februari 2014

Jane Iredale Mystikol powdered eyeliner & highlighter Dark Topaz

Jane Iredale Mystikol powdered eyeliner & highlighter Dark Topaz 
Een klein handzaam product waarmee je in een handomdraai een groots effect bereikt, ik heb het over één van mijn recente ontdekkingen, namelijk de Mystikols van Jane Iredale. Een product niet groter dan een potlood waarmee je diverse mooie ooglooks kan maken want aan de ene kant zit een eyeliner in poedervorm en aan de andere kant een crèmige highlighter. 

Jane Iredale Mystikol powdered eyeliner & highlighter Dark Topaz 

In de verpakking bevind zich een praktische handleiding die stap voor stap laat zien hoe je het product het beste kan aanbrengen. De highlighter van de Mystikol Dark Topaz is een mooie beige tint en de eyeliner is een mooie chocoladebruine tint. Ik kan je wel vertellen hoe mooi de shimmer is van dit product maar ik denk dat onderstaande foto wel voor zich spreekt toch?

Jane Iredale Mystikol powdered eyeliner & highlighter Dark Topaz  swatches 
Ik heb het product op een iets andere manier aangebracht, zo heb ik de onderkant van mijn oog niet met de donkere kleur aangezet voor een wat frisser, meer naturel effect. De kleuren zijn eenvoudig met een penseel te blenden. 

Wel vond ik dat de bruine eyeliner na enkele uren wat vervaagde, wellicht omdat ik de crèmige highlighter als basis voor het hele ooglid had gebruikt. Crèmeproducten op mijn oogleden hebben snel de neiging om in de plooi te kruipen of te vervagen, zelfs mascara met crèmige formule blijft bij mij niet lang zitten. Heb je dit probleempje ook, dan is een primer je beste vriend. 



Deze ooglook kreeg gezelschap van een mooie transparate toffeekleurige gloss, de Spice Puregloss van Jane Iredale. Een mooie combinatie voor een snelle neutrale look. Binnenkort laat ik je nog een mooie Mystikol zien.


Voor meer informatie over de minerale make up van Jane Iredale check je de Jane Iredale website. Voor verkooppunten in Nederland en België neem je contact op met de importeur Hélène V en wil je echt geen nieuwtjes missen? Houd dan de Facebook pagina's van Jane Iredale in de gaten, er is een Nederlandse en Belgische Facebook Pagina. 


2 opmerkingen:

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)