zaterdag 25 januari 2014

Win een salonbehandeling bij The Graduates Eindhoven

De wachtruimte met huiskamergevoel @ The Graduates
Vanmorgen werd ik echt serieus in shock wakker, ik droom wel eens dat een kapper bij mij een pony knipt (met mijn krul zou dat haar recht omhoog staan in een soort rare krul, not a good look) maar vannacht was het nog erger. Mijn haar was op Willy Wonka (de Johnny Depp versie) boblijn lengte geknipt maar er zat door de krullen een hele rare slag in. Ik hoop altijd maar dat de kapper die mijn haar knipt nooit maar dan ook nooit aan een dergelijk verzoek van mijn kant zal toegeven (vlagen van verstandsverbijstering komen en gaan nietwaar? Denk Britney en haar kale hoofd), want ook dat is naar mijn mening de taak van een goede haarstylist.


Niet elk kapsel past nou eenmaal bij elk hoofd, hoe goed die nieuwe look ook bij Heidi Klum, Beyoncé of Anne Hathaway staat, die hebben over het algemeen wel een legertje haarhulpjes die ervoor zorgen dat ze goedgekapt de wereld tegemoet kunnen treden. Ik ben s'morgens aangewezen op mijn eigen niet zo vaardige handen dus ik heb vooral een coupe nodig die met een klein beetje styling en droogwerk al goed in model valt.

'Undone' Updo @ The Graduates Eindhoven
Ik kan eerlijk zeggen dat ik pas enkele malen bij een haarsalon geweest ben waar ik ook daadwerkelijk helemaal tevreden naar buiten huppelde. Eén van die salons is The Graduates in Eindhoven, na een korte intake waarbij je verwachtingen worden besproken gaat de haarstyliste met je haar aan de slag waarbij je tussendoor altijd fijne tips & tricks voor thuis meekrijgt. Mijn eigen behendigheid met föhnen is al enorm toegenomen door de tips van Floor (die werkt nu trouwens in Arnhem bij Salon B, zeker een afspraak waard ze is echt keigoed) en Sanne (die werkt gelukkig nog bij The Graduates in Eindhoven). The Graduates zijn de meest talentvolle ex studenten van de kappersopleiding van Salon B, je haar is bij The Graduates in goed getrainde handen.

Glamour hairstyling @ The Graduates Eindhoven 
Omdat ik zo blij ben met The Graduates heb ik een wel hele leuke verrassing voor mijn fabulous lezeressen, ik mag namelijk een salonbehandeling bij The Graduates Eindhoven weggeven!

Undone hairstyling by Salon B @ The Graduates 
Wella & Sebastian haircare @ The Graduates
Wat moet je hiervoor doen? Like de Facebook pagina van The Graduates en vertel mij wat jouw grootste haardrama ooit was. Mijn nachtmerries over te korte coupes waren gelukkig maar een nare droom, maar ik heb wel eens een salon verlaten met highlights from hell....Het ging al mis toen ik hem de folie dicht zag vouwen, had ik mijn anders zo aanwezige mond maar geopend en er wat van gezegd, maar ik durfde niet...met dit vlekkerige haar als resultaat....Weet je, ik word gewoon nog verdrietig als ik ernaar kijk.

Mijn horror highlights 
Mijn horror highlights 
Gelukkig ben ik met de dames van The Graduates wel heel erg happy, daarom vind ik het onwijs tof dat ik een salonbehandeling mag verloten onder de inzendingen.

Dus heb jij zin in een nieuwe look of heb je al een toffe look maar moet deze weer even opgefrist worden? Dan zit je helemaal goed bij The Graduates. Maar nog een laatste goede raad: Laat altijd heel erg duidelijk weten wat je wel en vooral niet wilt. als je duidelijk je verwachtingen laat blijken dan is er zo min mogelijk kans op miscommunicatie want ook dat kan vervelend uitpakken als je een andere visie hebt dan je haarstyliste.

De winactie is voorbij en er is een winnares...

Gefeliciteerd Simone van der Heijden!

Deelname is niet meer mogelijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)