zaterdag 26 oktober 2013

Disneyland Paris Halloween season trip part I

Disneyland Happy Halloween 

Disneyland Resort Paris is tot en met 31 Oktober helemaal into Halloween, in het park vind je allemaal griezelig leuke decoraties en special effects zorgen voor spookachtige taferelen.

In het weekend van 12 Oktober bezocht ik Disneyland met mijn zusje Jill, we proberen zo vaak mogelijk naar Disneyland te gaan, ditmaal enkel voor één dagje en ik kan je zeggen, ondanks dat we Disneyland veteranen zijn heb je aan één dag gewoon niet genoeg. Maar ondanks dat hebben we enorm veel plezier gehad en ik vermoed dat we volgend jaar gewoon weer een keertje richting Marne La Vallee gaan.

Er volgen nog een aantal blogposts want ik heb binnen de 24 uur dat we in het Resort waren ruim 600 foto's gemaakt met mijn Canon en nog eens 300 met mijn HTC. Deze blogpost draait helemaal om de sfeer in Disneyland, de parades de decoratie en ontmoetingen met de Disney characters want die zijn tegenwoordig in overvloed aanwezig whoohoo! Binnenkort een uitgebreid verslag van ons bliksembezoek aan de happiest place in Europe.

Disneyland Park Main street decorations

De achterkant van Sleeping beauty's castle 

Jill en Knabbel & Babbel die serieus om haar aan het vechten
 waren... Misschien dachten ze dat Jill Clarice is?

Rémy!

Disneyland Main Square vlak na de parade 

Goofy's snoepmachine 

GORSH!!!!!

Sleeping Beauty's Castle & a cute Minnie pumpkin 

Aaargh Ahoy Matey! 


Een snelle hap by de Cowboy Cookout BBQ

Een spooky muzikaal trio


Bibbedie bobbedie......


Happily ever after 



De laatste wagen van de Magic on Parade, stiekem hoop ik op
een terugkeer van de Parade op de muziek van Dancin a
catchy rhythm

Frontier land by night

Sleeping beauty's Castle

Walt Disney Studios park by night

Net te laat...dit was de laatste praalwagen uit de
Halloween parade 


De Disneyland entree in Halloween stijl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)