dinsdag 22 oktober 2013

Diesel Loverdose Tattoo eau de parfum pour femme

Diesel Loverdose Tattoo eau de parfum

Diesel staat voor Alternative luxury, een merk dat staat voor een exentrieke wereld met een tikje zelfspot en humor. Diesel is altijd fun en voor mij is Diesel een merk dat de perfecte combinatie is tussen de twee uitersten die ik ook in mezelf terug zie, where rock chic meets sophistication. Ik combineer mijn diesel jeans graag met een paar mooie klassieke pumps en een leren bikerjack of juist met een klassiek jasje voor een stoere look met een vleugje elegantie. 


Part of our Diesel fragrance collection

Diesel geuren zijn net als de kleding, typisch Diesel en altijd met een twist. Er zijn al veel herengeuren verkrijgbaar en nu krijgt de originele Loverdose er een ondeugende, meer volwassener grote zus bij. Loverdose original is speels en onschuldig met een tikje verleiding. Loverdose Tattoo is een geur voor de zelfverzekerde vrouw die tederheid toont maar toch de macht in handen heeft. Diesel Loverdose Tattoo is opgedragen aan vrouwen die het leven in al zijn facetten tot het uiterste willen leven en toch een romantische ziel hebben.



De tattoo is een soort magische spiegel waarin je dromen en persoonlijkheid worden weergegeven, een symbool van vrijheid. Loverdose Tattoo word door Diesel omschreven als een sensuele, bedwelmende en ontembare geur. Loverdose staat voor uitzinnige liefde en de tattoo voor controle. 

















Bergamot en mandarijn vormen de friszoete opening van de geur die samengaat met een zurig akkoord van blauwe bessen. Een combinatie die dorstig maakt en naar meer smaakt. Rozen, oranjebloesem en jasmijn vormen het vrouwelijke hart van de geur wat een extra sensuele touch krijgt door de basis van tonkaboon, vanillemelk en rijststoom. Zoet en verrukkelijk als een romig dessert. 

Diesel Loverdose Tattoo eau de parfum

De flacon is een hart van zwart glas, geslepen als een diamant, het zwarte glas zorgt voor een vleugje mystiek en geeft de flacon ook een duister tintje, een zwarte dolk doorboort het hart. De geur geeft direct al haar sensualiteit prijs en deze zoete oriëntaalse geur is inderdaad verslavend lekker. Het enige nadeel dat ik kan verzinnen is dat de geur op mijn huid maar een paar uurtjes blijft hangen, dus bij deze doe ik met een subtiele knipoog een geheel vrijblijvende suggestie...Een mooie rijke bodycrème in een luxe inktzwarte geslepen glazen pot met een hoge geurconcentratie zodat ik de geur in laagjes kan dragen voor een aanhoudend verslavend effect en als ik dan toch bezig ben, een massageolie in wulpse geslepen flacon. Pretty please? 

Diesel Loverdose Tattoo is in avant première exclusief verkrijgbaar bij Ici Paris XL in een 30,50 en 75 ml. Vanaf Januari 2014 zal deze betoverende geur bij alle Diesel verkooppunten verkrijgbaar zijn.

Topmodel/actress Anna Brewster for Diesel Loverdose Tattoo