dinsdag 3 september 2013

L'Oréal infallible lipstick 406 Orange Extreme

L'Oréal Paris Infallible lipstick 406


















Ik heb nogal een ding met oranje, dus ik kon deze oranje longlasting lipstick van L'Oréal Paris niet weerstaan. De lipstick bestaat uit een vloeibare lipstick die je met een applicator aanbrengt en een transparante balsem. De infallible 24h lipstick belooft 24 uur hydratatie én kleur.

L'Oréal Paris Infallible lipstick 406


















Longlasting? Jazeker verwijderen is het beste met een 2 fasen make-up remover, anders blijf je boenen. de 24 uur heb ik niet gehaald want ik heb de lipstick echt verwijderd voor het slapengaan. De hele dag haalt ie bij mij ook niet, maar je bent toch echt zeker urenlang van mooi gekleurde lippen.

L'Oréal Paris Infallible lipstick 406


















Comfortabel? Deze lipstick voelt niet droog of korrelig aan wat ik een groot pluspunt vind, ik kan me nog goed de old school longlasting lipsticks herinneren die na enkele uren slechts een spoor van korrels op je lippen achterlieten.

L'Oréal Paris Infallible lipstick 406 the lipcolour without balm



















Goede pigmentatie? De kleur die je ziet is de kleur die je krijgt, in mijn geval vond ik dat ergens wel jammer, want glans doet het bij mij niet zo heel goed in combinatie met een heftige kleur (op mijn vrij volle lippen vind ik dat al snel too much).

Dus als deze oranje een wat meer matte finish had gehad dan had de kleur wel helemaal mijn ding geweest, nu vond ik het ietsie te flashy, wat niet wegneemt dat het een ontzettend mooie kleur is. Je kan de lipstick natuurlijk zonder de balm dragen al is het dan na een tijdje wel niet meer zo comfortabel. Deze lipstick smaakt naar meer, de 113 invincible sable en 404 corail constant staan al op de verlanglijst.


Follow on Bloglovin