zaterdag 1 juni 2013

May favorites: Clarins, Valentino & Deborah Lippmann

Valentino Acqua Floreale, Deborah Lippmann Daytripper &
Clarins blush prodige soft peach 




















Afgelopen maand waren er weer een aantal producten die ik het liefst gebruikte. Valentina Acqua Floreale is het type geur dat eigenlijk altijd wel kan ook al is de geur vrij zoet en zomers. Ik ben helemaal verliefd op deze Italiaanse romantiek gevangen in een geur, gelukkig heb ik een grote fles van dit heerlijke parfum.

Last month's beauty favorites are from Clarins, Valentino and deborah Lippmann. Valentina Acqua Floreale is a typical day and nighttime scent with a sweet sultry vibe to it, but demure enough to wear in the daytime. I am totally head over heels with this scent that reminds me of an Italian summer romance. 

Valentina Acqua Floreale


















De Perzikkleurige blush van Clarins geeft mijn gezicht toch nog een frisse lenteblos (de zon liet het helaas afweten) en Deborah Lippmann's Daytripper is zo'n heerlijk kleurtje voor de nagels dat ik er ondanks het koude grijze weer van de Meimaand toch elke keer heel erg vrolijk van werd. Clarins en Valentino vind je bij de parfumerie en voor verkooppunten van Lippmann in Nederland en Belgiƫ kan je contact opnemen met Beauty Must Haves Vertel eens, is er een bepaald product dat jij afgelopen maand veel hebt gebruikt?

The peachy blush from Clarins gives my face some very appericiated colour since there has not been much sun here this may :( I have worn Deborah Lippmann Daytripper a lot this month, I love this lush coral shade which always cheers me up. Clarins and Valetino are available at the perfumery and for Lippmann retailers in The Netherlands and Belgium contact Beauty Must HavesTell me, did you have a favorite beautyproduct last month?


Deborah Lippmann Daytripper



Favorieten van Mei, Valentina Acqua Floreale, Lippmann
Daytripper & Clarins blush prodige soft peach

Wearing Clarins 02 Soft peach blush














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)