woensdag 19 juni 2013

Deauty beautybox & Win beauty droomreis met Deauty

Deauty box mei 


















Ik ben al een tijdje bekend met het fenomeen beautybox maar Deauty was mij tot voor kort nog onbekend. Deauty staat voor discover beauty, maandelijks komt er een nieuwe Deautybox uit met 4 tot 6 cosmetica miniaturen, soms zitten er zelfs full size producten tussen. Je kan een profiel aanmaken als je abonnee bent waardoor de inhoud van je box wordt afgestemd op jouw wensen. In de praktijk valt dit natuurlijk niet altijd mee. Zo ben ik echt een mega verwend beauty prinsesje, alhoewel...meer een verwende evil queen, maar dat terzijde. Je kan altijd wel iets nieuws ontdekken en dat maakt de box zo leuk.

Hier zie je de mei box, ikzelf heb niets met Garnier en de avène en klorane heb ik in fullsize staan, dus die zijn voor mij niet nieuw. Maar deze mini's zijn wel heel fijn voor mee op vakantie en de bronzer, die is helemaal top! Boho cosmetics was voor mij een onbekend merk wat ik door Deauty heb leren kennen. Zelfs hardcore beautyjunks kunnen dus nog wel eens verrast worden ;) De box kost €15,00 per maand en je kan je ook voor een jaar abonneren, dan krijg je één box gratis.

Één groot nadeel, als je je eenmaal abonneert dan is opzeggen erg lastig. Niet omdat dat lastig te regelen is, maar ik had met een Nederlandse beautybox altijd schrik dat de inhoud van de volgende maand echt helemaal te gek zou zijn en ik die dan niet zou ontvangen omdat ik de box zo nodig op moest zeggen haha. Don't say I did not warn you ;) Anyway, Deauty is een leuke manier om diverse merken en producten te leren kennen. Lees er alles over op www.deauty.be


Deauty box mei 2013

































Deauty heeft nu wel een hele leuke actie om het Deauty succes te vieren, je kan nu via de Deauty Facebook pagina een ge-wel-dige all inclusive Club Med reis naar het Sinay bay clubdorp winnen. Dit megaluxe resort van Club Med is ook geschikt voor golfliefhebbers en beautyfanatics, de Spa Cinq mondes is een beauyheaven van maar liefst 1500m². De Club Med resortformule is al jaren geliefd onder vele vakantiegangers die graag van alle gemakken worden voorzien. De Club Med dorpen zijn zo compleet dat je er eigenlijk niet vanaf hoeft, uiteraard is het zonde om in deze mooie omgeving geen mooie excursie te doen, maar van je strandbedje naar het buffet en weer terug mag ook. De meeste clubdorpen bieden een enorm aanbod aan sportieve activiteiten, zo kan je in Sinay bay gaan snorkelen maar ook een lesje pilates doen.

Zo zou ik graag een keer in één van de Club Med clubdorpen op Corsica willen verblijven, of een minicruise maken met het megaluxe Club Med 2 cruiseschip. Al lijkt de Cruise from the isle of beauty to Italy met stops in San Remo, Capri en Napels mij ook echt fantastisch. Check www.clubmed.com voor alle reizen.

Club Med Sinay Bay



















Kans maken op deze all inclusive (je hoeft alleen je koffer in te pakken en je reisdocumeten in orde te hebben) droomreis twv €3000 ? Meedoen kan tot 28 juni via de wedstrijdpagina van Deauty op facebook.