vrijdag 24 mei 2013

Biotherm Celluli Eraser

Biotherm Celluli Eraser


Biotherm gaf het nieuwste product dat ons moet helpen cellulite te bestrijden een hightech naam en uiterlijk. Celluli Eraser belooft cellulite te verminderen en dat tot wel 1 maand na gebruik van het product. Koraalmosextrract is een zeewierextract dat is ontwikkeld door Biotherm en dat wordt gecombineerd met zuivere cafeïne om de afbraak van vet te stimuleren en de vorming van nieuwe opslagcellen te voorkomen.

Cellulite is voor veel vrouwen een blijvend punt van frustratie. De hobbeltjes op heupen, billen en dijen zien er niet alleen zo ongezellig uit, het is ook enorm hardnekkig, vetcellen blijven zich continu vernieuwen dus er komt geen einde aan het ontsierende maanlandschap. Celluli Eraser gaat het zelfherstel van de vetcellen tegen  waardoor de vorming van vetcellen op lange termijn geblokkeerd wordt. Daarnaast bevat Celluli Eraser bestanddelen die de huid gladder maken, de cafeïne breekt vet af en het koraalmos voorkomt vetopslag. Je gaat de hobbels en bobbels dus op meerdere manieren te lijf. Klinkt heel erg goed toch?


















Kan je met een dergelijk product cellulite verminderen? Tests van Biotherm wijzen uit dat het aanzien van cellulite verminderd, maa je moet  wel realistisch zijn als je een dergelijk product aanschaft. Een smeerseltje alleen zal niet veel verschil maken, het is dus zeker niet zo dat als je je billen insmeert en daarna met een zak chips op de bank gaat hangen vanzelf slanker en strakker zal worden. Squatten maar voor stevige bil en bovenbeenspieren. Door die spiergroepen lekker aan het werk te zetten bevorder je ook nog eens de werkzaamheid van het product. Daarnaast is veel water, weinig vet en suiker een goed plan, en onthou goed, als je eenmaal cellulite hebt, is de kans groot dat je er nooit 100% vanaf komt, maar je kan wel het aanzien verminderen.

























Terug naar de Celluli Eraser, de frisgroene gel smeert lekker uit en ruikt naar een lekkere cocktail van citrusvruchten met en munt. Wel vind ik het product een klein beetje plakkerig, ook als ik ga douchen voel ik duidelijk waar ik het product heb aangebracht. Het lijkt wel alsof het een film op de huid vormt. Na enkele weken smeren lijkt mijn huid inderdaad wat strakker en minder bobbelig.




















Als je braaf op je voeding let en zorgt voor voldoende lichaamsbeweging kan je met de Celluli Eraser zeker wel enig resultaat boeken, ik vind vaak ook dat het smeren van een product mij wel stimuleert om ook op mijn voeding te letten en de oefeningen te doen, dus dat telt ook mee. Billen als Jessica Rabbit zal je er in een maand niet mee krijgen maar wie weet helpt de Celluli Eraser je op de goede weg. Het is nu bijna Juni, dus als je nu begint dan kan je over enkele weken (als het hopelijk écht zomer is) al een stuk strakker in bikini. Ik ga nog snel even wat squats doen....

Celluli Eraser kost voor een tube van 200ml €40,00