zondag 7 april 2013

Personal: My week in pictures

it's me! 

























Soms is vraag ik me wel eens af of mijn lezeressen het leuk vinden om meer over mij te weten, vaak denk ik dan ach, iedereen heeft het druk zat, wie zit er nou op mijn doordeweekse activiteiten te wachten? Maar zelf vind ik het ook altijd leuk om te zien waar mijn collega bloggers zich naast hun blog mee bezighouden. Veel studeren of hebben een drukke job. Maar ik ben natuurlijk een echte desperate housewife met een hele andere dagindeling. Nu is het vrij rustig want de kids hebben vakantie, dat houdt in dat er voor mij s'morgens even geen wekker afloopt. Ondanks dat loop ik om 8 uur al lekker met de teckels in het bos, kruip daarna met een mega mok cappuccino achter de computer en knutsel dan mijn artikelen in elkaar. Zo ben ik begonnen met het maken van full face foto's. Nog best een lastige klus want als je een beetje vanuit de verkeerde hoek schiet worden het heuse mugshots of erger, sommige foto's kon ik zo naar de Efteling mailen als open sollicitatie als toverkol of bewoner van het land van Laaf...oef... Gelukkig zaten er na een aantal dagen oefenen al enigzins toonbare afbeeldingen tussen.

Vandaag doe ik het dus even anders, ik heb een aantal foto's van de afgelopen week verzameld die eigenlijk wel zo'n beetje opsommen wat ik deze week zoal gedaan heb. Be benieuwd wat je ervan vind én wat jij afgelopen week gedaan hebt ;) Want ook al ben ik degene die alles schrijft wat hier terechtkomt, ik ben minstens zo geïnteresseerd in jou! Succes morgenochtend (maandag bleeeh) hopelijk schijnt de zon als ik met mijn kleine monsters door het bos loop. xo 

Sometimes I wonder if you would like to know more about me, because in my mind everybody is busy and who cares about my daily routine? But I always like to read blogposts of other bloggers showing what they have been up to. So let's give it a try. Many bloggers are students or have jobs, I am just a desperate housewife. Currently things are quite relaxed because the kids have a holiday, so no early alarm clocks, just waking up and going to the forest with the dogs at 8 in the morning for a long walk. After that make a giant cappuccino and start typing a blogpost. I also started to take full face pictures of myself and oh dear....that does take some time and practice...I took quite a lot of mugshots and some were so bad that I could sent them to theme parks and apply as a witch there. After a couple of days the pics became better...pfew...

So today is different, I collected some pics from this week which show some of the things I have been up to. I am really curious what you think and what you have been doing, sure I might be the one who writes the blogposts here, but I am just as curious about you ;) So have a great day tomorrow, (monday sigh..) hope the sun will shine when I go out for my morning walk. xo

getver! Ik HAAT klussen, maar als je een op maat
gemaakte kantoorinrichting krijgt dan moet je er
toch aan geloven...zucht....

Yuk! I hate this so much but our custom made
home office will arrive soon so it has to be done...

Jaaa!!! Ik heb Oz the great and powerful eindelijk gezien! Ik ga
zelden naar de bioscoop omdat ik altijd bang ben dat mijn
claustrofobische neigingen het over zullen nemen, maar deze
film was het absoluut waard. De 3D effecten waren fenomenaal
en de film was adembenemend briljant, ik denk erover om nog een
keer naar de bioscoop te gaan want dit is zo'n film die je eigenlijk
op groot scherm gezien moet hebben. Ik was met mijn 13 jarige
stiefzoon die eigenlijk een Alice in Wonderland had verwacht
maar die het merendeel van de film op het puntje van zijn stoel
zat, need I say more?

Yessss!!! I finally watched Oz the great and powerful yesterday
and I was mesmerized, blown away and sometimes I even had
goosebumps. I rarely go to the cinema because I always fear my
claustrofobia will take over but this movie is tottaly worth it and
the 3D effects are spectaculair! I think I might go and see it again.
This movie just has to be seen on a big screen. I went
with my 13 year old stephson who expected something like
Alice in Wonderland but who was sitting on the edge of his
seat most of the time. Need I say more?

Favo lunch van de week, vegetarische quesadilla's met salsa
en homemade guacamole.

Favorite lunch of the week, veggie Quesadilla's with salsa and
homemade guacamole 

Heb het Delicious bakboek van kaft tot kaft doorgelezen en kan
niet wachten om de recepten uit te proberen, heb alleen één
probleem, kan niet kiezen waar te beginnen...(meer info over dit
boek vind je op mijn andere blog De hebberige huisvrouw)

Got the Delicious magazine baking cookbook and lovin it, can't
wait to try those recipes. 

Wreck it Ralph op DVD gezien wat een megalieve film!

Watched Wreck it Ralph on DVD this movie is übercute!

Tja, ik was zogenaamd aan het lijnen en sporten, maar zoals je ziet
is mijn matje al in gebruik genomen dus kon ik mijn oefeningen niet
doen. Spijtig hoor...de teckels vinden vooral strechoefeningen
erg fijn op de mat.

I was supposed to be on a diet and working out, but as you can see
my mat was occupied so I was unable to do my exercises. Too bad
for me. The dachshunds love to strech and play there.


Pasen is voorbij dus de paaseitjes moeten wel op! (haha)

Easter is over so the easter eggs have to be eaten immediately (lol)

Met zijn drietjes onder de dekens, soms vond ik het zo koud dat
ik er het liefst bij was gaan liggen maar ja, er is geen plek meer
voor mij :)

The three dachsies under their blankets, some days it still was so
cold that I considered lying there with them, too bad there was no
space left for me :)

Mijn Douglas bestelling is binnen, ze bezorgen nu gratis in NL én 
België! Ik had gehoopt deze frisse douchegel al te gebruiken maar 

ik wacht nog even tot het écht lekker lenteweer is.

My Douglas order arrived! They now offer free shipping to the
Netherlands and Belgium!  I hoped to be using this fresh
shower gel by now but I will wait for better and warmer spring
weather :)

In de Allerhande van Albert Heijn stond een recept voor
bananenbrood dat ik heel lekker vond, ik heb het ook geprobeerd
met ananas, en dat was nog beter!

In a magazine I found a recipe for banana bread and I loved it so
much that I tried the recipe with pineapple, and I liked it even
better!

Favo avondmaal van de week! Tortellini met ricotta en spinazie
afgewerkt met verse spinazie, parmezaan en roquefort. Yumz!

Favorite dinner of the week! Spinach and ricotta Tortellini
with fresh spinach, pamesan and roquefort oh yumz!

Nieuw binnen,hopelijk kan ik morgen de lakken swatchen en als
het aan mij ligt wordt het ook hoog tijd om die spf's te testen, zon
please!

New arrivals, I hope to swatch the polishes tomorrow and I
wouldnot mind testing those spf's on short notice, sun please!

Ik kom nooit maar dan ook nooit met lege handen thuis van een
rommelmarkt, score , 8 borrelglaasjes (Boozerella in da house!)
een mooi koffiekopje en 2 boeken voor € 8,25 cha-ching!

I never go home empty handed when visiting a flea market, score
of the day: 9 booze glasses (Boozerella in da house!) a cute
coffee cup and two brand new books for €8,25 Cha ching!










13 opmerkingen:

  1. Wat leuk Crys, ik vind het ook altijd leuk om te zien dat andere bloggers normale meiden zijn die ook een leven hebben naast het bloggen. En dat bananenbrood ga ik binnenkort eens even opzoeken op ah.nl XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeh dat bananenbrood zalig! deed me denken aan surinaamse ananascake dus daarom heb ik er ananas in gedaan haha. Tis het toch niet helemaal dus moet nog even verder zoeken naar dat specifieke recept maar lekker is het zeker.

      Verwijderen
  2. Oooooo, die lakjes......
    Heerlijk, zo'n fotoverslag van de week van een drukke huisvrouw! Je hebt schattige hondjes en ik hoop dat mijn man ook eens bananenbrood gaat bakken:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ah er is niks aan, alles in een kom, mixen en hoppa de oven in. Mijn hondjes vinden het ook zalig hihi, zijn net aapjes want ze zijn gek op bananen.

      Verwijderen
  3. I love week in photos post! I like reading this kind of posts, and sometimes wonder like you, it might be fun writing one myself but I end up thinking nobody will be interested by it... I should give it a try me too.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. just go for it hun :) I am surprised by the number of visitors reading it :) Curious about your post, let me know when it's online ok ;)

      Verwijderen
  4. Aaah nonsens van die toverknol!
    Kijk dat jeugdige frisse huidje in de eerste foto.. wie maak je iets wijs ;)

    Oh je hebt er 3 gewoon! Ik dacht dat het er maar 2 waren eerst, goeie cardio dus elke ochtend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha jong en fris met behulp van concealer, highlighter, bb cream en tips van de enige echte DR Philippe ;)

      Verwijderen
  5. Hey, wat leuk dat je ons 'meeneemt' tijdens je week!
    Had niet teveel over Oz gezegd hè? (bedoelde trouwens met de vergelijking van Alice, dat het ook een mooie productie was en een afgeleid verhaal, maar gelukkig vond je 'm wel goed)
    Wat een schattige teckels heb je, en eentje ook zo heerlijk dwars (op het matje).
    Zou het leuk vinden als je ons nog eens 'meeneemt' tijdens je week, tis erg leuk om te lezen.
    Zelf heb ik geen bijzondere dingen gedaan afgelopen doordeweeks: werken en leren, dus mwah.

    Zaterdagaaf gegeten en geborreld met vrienden, vandaag na de studie nog lekker ff 2 uurtjes op de Veluwe met de winter snoet in de zon gezeten waar we o zo lang naar gesmacht hebben.
    En gister kreeg ik zomaar een cadeau van iemand, zomaar, omdat ze me aardig vind!
    Weekendje was dus top!

    Fijne week en zet 'm op met klussen!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stiefzoon Quintin had in de trailer gezien dat het van de maker van Alice was dus die had zoiets van mweh, maar hij was helemaal happy.

      Oh heerlijk he dat zonnetje, niks zo zalig als die zonnetralen! xo

      Verwijderen
  6. Oh, Tortellini met spinazie en ricotta, my favorite! :-D

    <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk om je week zo te zien,mag je elke week wel doen :)

    Denk dat ik dat er ook eens ingooi in mijn blog!
    Enne,lijkt me heerlijk dat bananenbrood, ook maar eens proberen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I admire the valuable information you offer in your articles. I will bookmark your site!!
    Computer Glasses

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)