donderdag 4 april 2013

Escada Cherry in the air

Escada Cherry in the air 



















Nu de lente zich af en toe even laat zien is het tijd voor een echte lentegeur. Escada Cherry in the air is een limited editon lente-en zomergeur geïnspireerd op de friszoete geur van kersenbomen in volle bloei. Weelderig rood fruit en verrukkelijke gourmand noten zijn de basis van dit collector's item. Joie de vivre staat centraal in deze speelse geur, denk aan een picknick in het gras op een warme zomerdag. Rijpe zwarte kersen, sappige frambozen, frisse mandarijntjes, gardenia, kokosorchidee, vanille, marshmallow, sandalhout, eiken en muskus vormen samen een vrolijke zomerse geur.

Escada Cherry in the air is a limited editon fragrance for spring/summer and inspired by the fresh and sweet scent of cherry trees in full bloom. The lushious red fruits and gourmand notes are the signature scents of this collector's item. Joie de Vivre is the key word of this scent, the vivid and joyful fragrance is a blend of black cherries, tangerines, raspberries, gardenia, coconut orchid, vanilla, marshmallow, sandalwood, oak and musk.



Escada Cherry in the air 


Vooral de kersen zijn enorm aanwezig in deze geur. Ken je die kersensnoepjes van haribo? Daar doet deze geur mij ontzettend aan denken. Cherry in the air is vooral een hele fruitige speelse Escada geur voor meisjes van alle leeftijden. Hoewel ik de geur wel kan waarderen vind de geur voor mijzelf een tikkeltje te zoet, maar ik weet zeker dat deze geur enorm veel snoeperige jongedames zal bekoren. Een echte geur voor meisjes van alle leeftijden.

Escada Cherry in the air eau de toilette 30ml € 39,00 50ml €54,00 100ml € 68,00*
Bodylotion 150 ml € 22,00*


The lushious cherries can't be missed in this scent, the sweet cherry notes remind me of cherry candy. Cherry in the air is a little too sweet for me, but I can imagine many sweet toothed girls will love this scent. 

*suggested retail prices Belgium


3 opmerkingen:

  1. Escada parfums zijn echt altijd zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes! Mijn favoriete merk voor zomergeurtjes!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik werk bij de Etos en daar zag ik hem voorbij komen, echt heerlijk! Je krijgt er echt een voorjaarsgevoel van.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)