woensdag 27 maart 2013

OPI The Bond Girls

OPI Bond Girls collection



















OPI is nog lang niet klaar met de Liquid Sand lakken want deze zomer komen er maar liefst 6 nieuwe liquid sand lakken bij. Ik moest eerst echt even wennen aan de korrelige finish maar ik ben helemaal om. Ik kijk dan ook echt uit naar deze collectie die vanaf medio mei bij je OPI verkooppunt verkrijgbaar zal zijn. Mijn favorieten zijn Jinx en Honey Rider, de goudkleurige lak is volgens mij echt fabulous voor de teennagels.

OPI is just getting started with creating those amazing liquid sand polishes. This summer OPI will release 6 new shades with liquid sand finish. It really took me a while to appericiate them, but now I completely adore them. I am really looking forward to this collection which will be available in May at your authorized OPI dealer. My favorite picks are Jinx and Honey rider, that golden sand will look soooo stunning on toenails. 

OPI Bond Girls
L-R Solitaire, Pussy Galore, Tiffany Case, Vesper,
Honey Rider & Jinx 










Opi Bond girls mini set
Jinx, Vesper, Pussy Galore & Solitaire 






















Swarovski 007 Gun Barrel ring


















Met mijn 007 Gun Barrel ring van Swarovski voel ik me ook al een beetje een Bond Girl, op www.swarovski.com zijn nog enkele van de limited edition Bond sieraden verkrijgbaar. Op mijn verlanglijstje staan nog de Shell pendant en de Ice palace pendant, beide matchen bij mijn favoriete OPI Bond Girl lakken, is dat even toeval!

My 007 Gun Barrel Swarovski ring makes me feel like a Bond girl, at www.swarovski.com some of the 007 limited editions are still available. The shell pendant and Ice palace pendant are on my wishlist, they happen to be items linked to my favorite OPI shades, is that a coincidence or not?  

Bond OPI & Swarovski wishlist 



























PS op de Bond girls lakken lakken moet je nog even wachten maar de OZ collectie is nu wel al verkrijgbaar! Heb jij al een OZ lakje?

PS We need some patience for the Bond polishes, but the OZ collection is out now, did you or will you get any of those? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)