vrijdag 29 maart 2013

Beautiful met Benefit

Benefit Fake up & High brow glow















Vandaag wil ik je twee producten laten zien die met een minimale hoeveelheid tijd toch heel veel voor je gezicht en dan met name je oogopslag kunnen doen. Ik ga gerust de deur uit zonder mascara, maar niet zonder een highlighter en concealer.

Today I would like to show you two products which have a lot of effect with just a little effort. I don't mind leaving the house without mascara but I don't leave the house without concealer and highlighter. 

No make-up



















Zo, dit is mijn oog zonder een spoortje make-up. Donkere kringen zijn een grote ergernis, dus ik kan echt niet buiten een fijne concealer.

There, this is my make-up free eye. I have a dark circle issue...I can't go without a good concealer. 


















De Benefit Fake up is het nieuwe paradepaardje van Benefit, een onwijs leuk cosmeticamerk dat hoogwaardige producten combineert met een flinke dosis retro glamour en humor.

Fake up is een concealer in stickvorm met een hydraterende buitenring en concealer als kern. Appelzaadextract en vitamine E zorgen voor zeker 6 uur hydratatie. Eigenlijk is dit mijn concealer routine samengevoegd in één product. Gewoonlijk meng ik mijn oogcrème met mijn concealer dus dit is een perfect product bii haast of touch ups.

Benefit Fake up is a new Benefit product, a fun cosmetic brand which combines high quality products with retro glamour and a great sense of humour. 

Fake up is a concealer and moisturizer combined in a stick. I usually mix my concealer and eyecream, well that is not necessary anymore. Appleseed extract and vitamin E hydrate for at least 6 hours and the concealing core covers dark circles. This is also a great product for on the go. 























Ik breng de romige balsem aan met een penseeltje, ik heb het eerst enkele malen direct met de stick op de huid geprobeerd, maar vind een penseeltje toch iets fijner werken om het product op de huid aan te brengen. Vervolgens vervaag ik de Fake up met mijn vingertoppen. Zorg dat je een concealer ook aan weerszijden van je neusbrug bij je binnenste ooghoek aanbrengt, die plek zorgt vaak voor een vermoeide niet uitgeslapen look (vandaar dat er vaak bij make-up ook een highlighter in die ooghoek wordt gebruikt)

De kleur is zoals je ziet niet helemaal perfect voor mij, maar om de dekkende werking van dit product kan je echt niet heen. Wel poeder ik deze concealer even af voordat ik mascara gebruik want bij vettere oogproducten gaat mijn mascara na een paar uur toch vlekken.

I applied the creamy balm with a brush, I have applied it directly to the skin a couple of times but I prefer the brush. After applying I use my fingertips to blend the product. 

The colour is not completely my shade, but you can't ignore the concealing effect of the product. The product is a little greasy so I used a little powder to prevent my mascara from smudging. When I use a greasy or full eyecream my mascara always smudges.





















Mijn nieuwe BFF qua make-up is de Benefit High Brow glow, een highlighter in potloodvorm. Toen ik dit wonderpotloodje een paar dagen gebruikt had heb ik snel een tweede aangeschaft voor in de toilettas die in mijn handtas zit. Ik zeg niet snel dat een product echt een musthave is, maar dit is toch wel een topper.

Met dit potloodje in een mooie neutrale champagne tint laat je supersnel de delen die jij wilt laten opvallen in de spotlights. Ik gebruik altijd een highlighter onder de wenkbrauwen en dit is gewoon enorm handig en snel. Streepje zetten, vervagen met de vingertoppen en klaar. Ook pak ik meteen de binnenste ooghoek en mijn jukbeenderen even mee.

My new make-up BFF is the Benefit High Brow glow, a highlighting pencil. When I used this for a couple of days I immediately got a backup for my to-go make-up case so I have it with me everywhere I go. I don't take the term musthave lightly, but this product is a true musthave to me, it's awesome.

This pencil in a pretty neutral champagne shade which creates pretty highlights in an instant. I always use a highlighter below the brow and this easy product is also very suitable to apply in the inner corner of the eye. I also apply a little on my cheekbones. 




En dit is dus het resultaat van een beetje fake up en high brow (vooruit en een beetje wenkbrauwpotlood) wat vind je ervan? Benefit is verkrijgbaar bij Sephora (maar die sluiten in Nederland per 1 juni) en enkele Douglas filialen. Helemaal fijn is dat Benefit ook in de online shop van Douglas verkrijgbaar is, die verzenden gratis naar zowel Nederland als België.

Douglas filialen met Benefit:
Groningen

Nijmegen
Rotterdam Lijnbaan
Rotterdam Alexandrium
Kalverstraat
Buikslotermeerplein
Maastricht
Utrecht
Den Haag


So this is the final result of a little fake up and high brow (allright and a little eyebrow pencil ;) what do you think? Benefit is available at Sephora in the Netherlands (too bad all Sephora's will shut down on June 1st). Good thing Benefit is also available in some Douglas stores and in the Douglas online shop which ships for free to the Netherlands and Belgium. 











Benefit Fake up €25,00
Benefit High brow glow €21,00

adviesverkoopprijzen Nederland 

1 opmerking:

  1. Ik ben al fan van de originele High Brow maar deze Glow variant vind ik zowaar nog mooier!

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)