vrijdag 15 februari 2013

Mix it up with Revitalizing supreme eye balm

Revitalizing supreme eye balm + concealer = radiant eyes




















Afgelopen zondag kon je mijn review over de Estée Lauder revitalizing supreme lezen, vandaag wil ik één van mijn beautytrucjes met je delen.

Past Sunday I reviewed the Estée Lauder Revitalizing supreme eye balm, today I would like to share one of my beauty tricks with you. 


















Ik meng mijn oogcrème graag met mijn concealer voor een mooie transparante maar toch verhelderende finish. Voor de Revitalizing Supreme was de advanced night repair eye hiervoor mijn favoriet omdat deze zo mooi versmolt met mijn concealer. Nu heb ik een nieuwe lieveling, ik houd nog steeds enorm veel van de advanced, maar de revitalizing heeft een heel mooi shimmertje dat de concealer net dat beetje extra geeft.

I mix my concealer with my eyecream for a sheer but radiant finish. Before the Revitalizing supreme the Advanced night repair eye was my favorite product to mix with. I still love the advanced, but the Revitalizing's pretty shimmer makes the mix even more effective against circles and signs of fatigue. 

Mix it up!



















Doe een kleine hoeveelheid concealer en oogcrème op je rug van je hand, meng deze door elkaar en breng het product met een luchtige kloppende beweging aan om de oogcontour. Je lijkt meteen wakker (ook als je je morning coffee nog niet gehad hebt ;) en donkere kringen zijn foetsie. Benieuwd naar het resultaat? See for yourself.

Take a small amount of eyecream and concealer on the back of your hand, blend them together and apply with a gentle movement around the eye area for an instant youthful look. You look awake, even if you did not have your morning coffee yet ;) Curious about the results? check them out below and see for yourself.

no product 

Estée Lauder revitalizing supreme eye balm + concealer 


3 opmerkingen:

  1. Dat is een goeie truc, thanks... ga het meteen proberen, ik heb met sommige consealers dat ze gewoon lelijk zijn onder mijn ogen, lijkt wel te droog en korrelig.

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)