maandag 17 december 2012

Shiseido favorites

Shiseido












Shiseido is een merk waar ik enorm veel vertrouwen in heb. Op mijn 15e had ik enorm last van acné en door een fantastische verkoopster bij de Shiseido stand in de Bijenkorf Amsterdam (Sandra heette zij, geen idee of ze nog voor het merk werkt, maar ik zal haar nooit vergeten) was mijn probleemhuid binnen enkele weken een stuk rustiger en ik had veel minder last van pukkeltjes. Ik was eigenlijk op zoek naar een foundation om alles te camoufleren, maar in plaats daarvan gaf ze mij wat proefjes mee van de Pureness lijn. Deze producten hebben mijn pubertijd veranderd, ik wil niet weten hoe ik erbij was blijven lopen als ik die lijn niet had ontdekt. Ik kan hem ook van harte aanbevelen als je een onrustige huid hebt en acné jouw grootste vijand is.

De pubertijd ligt ver achter mij, maar zoals vaste lezeressen al weten ben ik nu aan een nieuw hoofdstuk in mijn huidverzorgingsroutine begonnen, namelijk de preventie van huidveroudering. De pureness lijn heb ik niet meer nodig maar ik overweeg nu wel na Clarins en Lancaster (waar ik overigens enorm tevreden over ben, maar ik wissel gewoon graag af :) om weer een product van ShiSeido te gaan gebruiken. Ik heb ook goede ervaringen met het The Skincare gamma, maar ik heb nu behoefte aan meer.

De Benefiance WrinkleResist24 producten pakken lijntjes en rimpels aan voordat ze een groot probleem worden. Tevens bevorderen de WrinkeResist24 producten het herstel van de huid, beschermen tegen invloeden van buitenaf en ze hydrateren intensief. De dagcrème bevat ook een spf 15. De dag en nachtcrème lijken mijn erg fijn, al moet ik eerlijk zeggen dat de emulsies van Shiseido ook enorm rijk zijn en veel comfort geven.

Shiseido is a brand I truly trust. At the age of 15 I had some terrible acné issues. This changed when a sales representative of Shiseido gave me some pureness samples while I was actually looking for a foundation to cover the mess up (her name was Sandra, and I will never forget her :). After a couple of weeks my skin looked so much calmer and better. The pureness range is a skincare range I highly recommend when you suffer from acné or impurities. 

Puberty is in the past and now I am starting a new chapter of skincare,preventing the ageing of the skin. I also used some products from The Skincare range, but I feel that my skin needs more. 

Benefiance WrinkeResist24 takes care of fine lines and wrinkles before they become an issue. This range will     hydrate, protect and regenerate the skin. The Daycream also has an spf15. I think I will need the creams for winter, altough the emulsions from Shiseido are extremely rich and give a lot of comfort to the skin. 

Shiseido Bio-Performance


















De Bio Performance advanced super revitalizing cream verandert de huidtextuur op microniveau. Lijntjes worden minder zichtbaar en huidveroudering wordt bij de bron aangepakt omdat het de huid bestand maakt tegen het ouder worden. Een nieuwe technologie, Super Bio-Hyaluronic acid N, hydrateert de huid zodat de huidtextuur zijn nieuwe energie behoudt. Ik heb deze al eens kort geprobeerd (er zat eens een mini bij de glossybox) en ik vond het een hele prettige crème. Al neig ik toch meer naar de WrinkeResist24 producten, ook omdat daar een bijpassende reiniging van verkrijgbaar is.

Een ander leuk product van Shiseido is de Lacquer Rouge. Een lipstick met hoogglans finish in glossvorm die enorm lang houd en die je niet op de lippen voelt en ruikt. Ik ben al helemaal fan van kleur 203 Portrait, een warme nude met peachy ondertonen. De kleur is enorm dekkend en glanzend en blijft verrassend lang zitten. Je voelt de vederlichte lak niet zitten en de lak is ook geurloos wat ik heel erg prettig vind. Hieronder zie je twee swatches van de lip lacquer.

The Bio Performance advanced super revitalizing cream changes the skin at the microlevel. Lines are less visible and skin ageing is being prevented at the source. A new technology, Super Bio-Hyaluronic acid N hydrates the skin so the renewed texture will maintain energized. I have tried a sample of this and I loved the comfort of this cream, but I might lean a little more towards the WrinkeResist24 products due to the matching cleansing products and the protecting benefits of that range. 

Another great product from Shiseido is the Lacquer Rouge, a lipstick with high shine finish which stays on the lips extemely long and has no scent and a lightweight feel. The coverage is amazing and I am a huge fan of the shade 203 Portrait, a warm peachy nude. See the swatches below. 

Shiseido Lip lacquer 203 Portrait 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)