zaterdag 8 december 2012

L'Oréal Professionnel Mythic oil haircare

L'Oréal Mythic oil haircare 


















Olie is het nieuwe paradepaardje in de wereld van haarverzorging. De producten die verrijkt zijn met oliën zijn niet vet en zwaar maar geven het haar luchtigheid, glans en voeding. L'Oréal Professionnel verrijkt het Mythic oil gamma met een shampoo, conditioner en haarmasker. De producten uit het gamma ruiken naar zoete perzik, een geur die ik heel erg lekker vind.

De shampoo heeft een wat vettige textuur waar ik even aan moest wennen maar maakt het haar wel lekker schoon en zacht. De shampoo is onder andere verrijkt met arganolie en katoenzaadolie en geeft alle haartypes voeding en glans. De romige conditioner is met name geschikt voor normaal tot fijn haar (deze verzwaart het haar dus niet) en moet na het wassen even 3 minuutjes intrekken om zijn magische werk te kunnen doen. Het bijna butter-achtige masker is voor normaal tot dik haar en geeft extreme voeding en verzorging aan het haar. Ook het masker moet 3 minuutjes blijven zitten voor een optimaal resultaat. Sluit je verzorging af met een haarolie. Ik heb de mythic oil nog nooit gebruikt, maar ik ben helemaal verslaafd aan het Elixir K Ultime van Kérastase. Ook vind ik de Exquisite oil van Matrix erg fijn, maar die gebruik ik alleen in de punten.

Oil has taken the haircare industry by storm and I have been using the L'Oréal Professionnel Mythic oil haircare range for a while now and I understand why products enriched with all those precious oils are so popular. The products smell like sweet peaches, a scent I totally adore and my stubborn tresses are shiny and happy. Let's have a closer look at the products.

The Shampoo is suitable for all hair types and provides shine while nourishing the hair. The creamy conditioner is suitable for normal to fine hair and needs 3 minutes to do its magic. The almost butter like textured hairmask is for normal to thick hair and this rich mask also needs 3 minutes to nourish and pamper.your hair. Finish this routine with Mythic oil for ultimate results. I have no experience with Mythic oil because I am totally addicted to the Elixir K Ultime from Kérastase and Exquisite oil by Matrix. 


















Mijn haar moet altijd even wennen aan een nieuwe haarverzorging en kan nog wel eens opstandig reageren, maar na enkele wasbeurten had mijn haar een hele mooie glans en ook de krullen kwamen enthousiast tevoorschijn. Ik moest echt wel even wennen aan de vette textuur van de shampoo, (al heb ik ooit een Carita shampoo gehad die niet deed schuimen en die reinigde ook perfect, dus dat zit een beetje tussen de oren.) maar hij wast toch echt heel goed schoon. De conditioner is voor mij iets geschikter dan het masker. Omdat de conditioner ook voor fijn haar is verzwaart hij niet en dat is voor mijn krullen wel het beste. Als ik mijn haar glad föhn dan gebruik ik wel het masker voor extra glans en gladheid, de pluis föhn ik er dan toch wel uit.

Ik vind het jammer dat het masker eigenlijk net iets te zwaar is voor mijn krullende haar, ik hou wel van een hele dikke crème in het haar, maar ik speel ook wel een beetje vals, op hele koude dagen breng ik het masker zo aan op mijn haarpunten. De L'Oréal professionnel producten zijn verkrijgbaar bij de L'Oréal Professionel salon, je vind een salon bij jou in de buurt op www.lorealprofessionnel.com

My hair always needs some time to get used to a new haircare routine. After a few treatments my hair was very shiny and my curls loved it too. I did have some concerns about the greasy texture but it cleanses the hair perfectly. The conditioner works better for me than the mask because the conditioner does not weigh down the hair, but I love using the mask when I give my hair a blow dry. L'Oréal Professionnel is available at a L'Oréal Professionel salon near you, check www.lorealprofessionnel.com for the salonfinder. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)