vrijdag 16 november 2012

Schwarzkopf Essensity for coloured hair

Schwarzkopf Essensity coloured hair 


















Het Essensity gamma van Schwarzkopf staat voor 100% performance en 0%, kunstmatige kleur_ en geurstoffen, siliconen, parrafine en minerale oliën, parabenen en PEG derivaten. De formules zijn verrijkt met pure organische essences en de Essensity lijn biedt een assortiment permanente kleuringen (waar ik vanwege mijn allergie niet verder op in zal gaan) en een hele fijne verzorging voor gekleurd haar (door mijn highlights heeft mijn haar toch wel moeten afzien en verzorging voor gekleurd haar doet vaak net even iets extra).

De Essensity producten voor coloured hair zijn speciaal afgestemd op gekleurd, beschadigd, droog tot ruw haar en fijn tot normaal haar. Het haar voelt weer glad en zacht en valt niet zwaar naar beneden maar kan vrij bewegen. De producten bavatten pure organische essences van Goji Bes en Açaibes, powerfruit dus voor glanzende lokken.

Toen kwam de test, ik geef mijn mening pas na enkele wasbeurten en hoewel ik even moest wennen aan de geur is de werking van de producten echt super. Vooral omdat het wel verzorgt maar niet verzwaart is deze lijn ook perfect voor mijn krullen! Mijn haar was na enkele weken gebruik glanzend en veerkrachtig. De shampoo en conditioner reinigen en verzorgen en het leave in mask is een rijke creme die je op handdoekdroog haar aanbrengt en het haar niet zwaarder maakt, maar juist heel veerkrachtig. Ik keek echt op van mijn vrolijke krullen na gebruik van dit product. En zoals je weet, als ik de keuze heb kies ik het liefst voor producten die ook aan het milieu denken, de Essensity formules zijn hoofdzakelijk biologisch afbreekbaar en de materialen zijn 100% recycleerbaar. Weer een stapje in de groene euh goede richting ;)

De adviesverkkooprijzen zijn: Shampoo 250 ml € 15,65 conditioner 200ml 17,00 en de leave in mask 200ml €16,05. Schwarzkopf Essensity is verkrijgbaar bij de Schwarzkopf salon, check www.schwarzkopf-professional.com voor een salon bij jou in de buurt.

The Essensity range by Schwarzkopf gives 100% performance with 0% paraben, mineral and parrafin oils, silicones and artificial colour and fragrances. The formulas are enriched with organic essences and offer hair colouring (which I will not discuss due to my allergy) and haircare products (I have highlights in the lower half of my hair so I need to take good care of the ends to make them look shiny and happy). 

The Essensity products for coloured hair are developed for coloured, damaged, dry rough and fine to normal hair. The hair is smooth and shiny with lots of movement instead of weighing it down. The products are enriched with essential organic essences from Goji berries, Açai berries. 

I tested the product for a couple of weeks and I had to get used to the scent, but this range is a perfect fit for my hair. The deep nourishing is just what my hair needs and the light formulas make my curls bouncy and happy. I was surprised to see how curly my hair was after using the products. As you know, I prefer the greener choice in products and the Essensity products are made from 100% recycable materials. another step in the green direction ;)

Suggested retail prices are Shampoo 250 ml € 15,65 conditioner 200ml 17,00 and de leave in mask 200ml €16,05. Schwarzkopf Essensity is available at the Schwarzkopf salon, check www.schwarzkopf-professional.com. for a salon near you. 




1 opmerking:

  1. Heb deze ook gehad en hij beviel me erg goed! Wat heb jij een leuke blog! Ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)