woensdag 21 november 2012

Amsterdam Winnershow this weekend

Lola Veteranen Winster 2011 




















Aankomend weekend wordt weer een spannend weekend want ik heb Ulan ingeschreven voor de Winner in Amsterdam. Misschien wist je dit al van mij, misschien ook niet, maar ik heb een tijdje vrij intensief geshowd met mijn teckels. Het hoogtepunt van de showcarrière ligt achter mij, maar zo nu en dan vind ik het nog heel leuk om in te schrijven, vanwege de gezelligheid (ik heb het geluk dat ik een paar hele leuke lieve vrienden en kennissen aan het showen heb overgehouden) en de leuke stands op de shows. Ik zou liegen als ik zeg dat alle showhonden een fantastische dag hebben, maar meestal vinden ze het toch wel heel speciaal als ze mee mogen. Vooral het shoppen vind vooral Lola erg interessant, helemaal als het om koekjes gaat. (dan staat ze zo lief en afwachtend te kijken).

The upcoming weekend is a busy and exciting one because I entered Ulan for the Winner in Amsterdam. The Winner is the largest dogshow in the Netherlands, over 2000 dogs have been entered this year. And maybe you did not know this about me but I have been showing my dachsies quite intensly for a while. Now I still enjoy going to one every now and then, I have met some wonderful people over the years and I always like the shopping at shows like this so it is quite fun. Plus Uli is already a Dutch Champion, so we are going for pleasure only. Sure, not all dogs have a fabulous day, but mine are always spoiled rotten and go shopping with me, I love their faces when we go cookie shopping. 

In actie in de erering Winner 2011
Working it in the main ring at the Winner 2011





















Dit jaar mag Uli dus mee, hij is 8 dus loopt al mee in de veteranenklasse. Hij is al Nederlands kampioen dus we doen vooral mee voor het plezier en wie weet voor een rondje door de erering. Er zijn dit jaar ruim 2000 honden ingeschreven die allemaal meedingen naar de titel Best in Show. Van al die honden zijn er 33 dashonden korthaar bij, dus ik ben heel benieuwd hoe het deze zondag gaat verlopen.

Leuke smeedijzeren items van www.ferrofauna.com op de site
staat ook een supergave Amerikaanse brievenbus.
Pretty wrought iron dog items from www.ferrofauna.com
On their website they have an awesome american mailbox























Ik ga in ieder geval lekker rondkijken voor lekkere koekjes en leuke speeltjes voor de honden. Voor het complete programma en meer informatie over het fenomeen hondententoonstellingen, check www.winnershow.nl Hieronder nog een paar sfeerfoto's zal dit jaar mijn luxe camera meenemen als ik ga kijken op zaterdag voor een mooie fotoreportage.

I am going to do some pre shopping on Saturday and I will bring my good camera for some good pictures of the Winner. If you are curious about the dogshow phenomenon or want more info, surf to www.winnershow.nl 

Ook voor viervoetige fashionista's Chanel, Harley Davidson....
www.glossydoggy.com
Also for four legged fashionista's Chanel, Harley Davidson...
www.glossydoggy.com 



2 opmerkingen:

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)