vrijdag 19 oktober 2012

OPI Pink of Hearts 2012

Opi Pink of Hearts 2012 Glitter Gradient 




















Zoals elk jaar sinds 2007 lanceert OPI USA in beperkte oplage een Pink Of Hearts nagellak. Anders dan bij de vorige edities van Pink Of Hearts, koos OPI dit jaar voor een duopakketje bestaande uit een klassieke zachtroze tint, I Think in Pink, en een nieuwe roze nagellak met micro en macro glitters in roze en magenta, You Glitter Be Good to Me. Met deze beperkte editie wil OPI USA fondsen vergaren om wereldwijd diverse stichtingen te helpen met hun onderzoek naar borstkanker.

OPI Pink of Hearts 2012 




















Planet Parfum en OPI Belgium-Luxemburg gaan nog een stapje verder om een zo hoog mogelijk bedrag te kunnen schenken aan het goede doel. Concreet zullen zij gedurende de hele maand oktober 2012 voor elke nagellak en elk verzorgingsproduct van OPI dat in een van de winkels verkocht wordt, €1,00 overmaken aan de vzw ‘De vrienden van het Bordet Instituut’. De actie omvat dus het volledige OPI-assortiment!

Opi I think in Pink 

















I think in Pink is een mooie transparante roze lak, op de foto zie je 2 laagjes, geen topcoat.

















You Glitter be good to me is een roze glitterlak die echt fantastisch is voor gradients. Hier heb ik een gradient gedaan over I think in Pink. Het geheel heb ik afgewerkt met een laagje topcoat. Mooi he?

OPI Pink of Hearts 2012
I think in Pink & You glitter be good to me 

5 opmerkingen:

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)