dinsdag 30 oktober 2012

L'Oréal Men expert Hydra energetic soin hydratant

De review voor dit product komt niet van mijzelf af maar van mijn zeer stoere husband die zijn eerste stappen zet in de wereld van huidverzorging voor mannen. 

The review for this product is not written by me but by my tough husband who made his first steps in the world of men's skincare.























By Mark



Mannen en smeerspul……….

Neee, dat is voor watjes, voor mannen die niks beters te doen hebben, voor de metro man, maar in ieder geval niet voor mij!
De standaard reactie bij iedere reclame voor mannen smeerspul reclames die ik op televisie voorbij zie komen. Net zoals ik nooit zal begrijpen dat mijn lieve vrouwtje uren kan bezig zijn met nagellak kleurtjes ( in mijn visie zijn er niet meer dan 5, en hooguit 10 verschillende kleuren nodig ) kon ik ook niet begrijpen dat smeren met wat voor zalf, crème of spulletje dan ook, daadwerkelijk een effect zou hebben. Omdat mijn vrouwtje net zo eigenwijs is als ik kreeg ik een potje mannen smeersel in mijn handen geduwd, met het bevel dit iedere ochtend na het douchen op mijn gezicht te smeren, en na een week rapport uit te brengen …… ja schatje.

En na een week blijk ik dus ook te horen bij de groep van watjes, of mannen die niks beters te doen hebben, zou ik dan een metro man zijn ????
Tja, nu smeer ik het dus iedere ochtend op mijn gezicht, en ik heb echt het gevoel dat ik er energie van krijg, dat mijn ik wil nog niet waker worden gezicht ineens de zon ziet en met een glimlach wakker word. De blauwe gelcrème heeft een subtiel mannengeurtje, smeert goed uit en trekt snel in, ook bij mijn baard. Het verkoelende effect is lekker fris.  

Mmmm, is het wel zo verstandig dit te delen met mijn bloggende vrouwtje? Straks komt ze met een lading nieuwe producten die ik mag gaan testen, en ik geloof niet dat het dingen zijn waar ik op dit moment vrolijk van word, maar ja dat dacht ik van die smeerseltjes ook niet, en kijk me nu….Pas maar op schat, straks pik ik alle ruimte in de badkamer in! 

Men and creams….

Noooo that is for sissy’s, men without hobbies, the metroman but not for me!
That is my average reaction when I see a commercial promoting skincare for men. But hey, I also don’t understand why my darling wife can spend hours comparing shades of Nailpolish. Why do you need more than 5? 10 tops? In my mind I could not see why any skincare product, cream, lotion or whatever would have any positive effect on my skin. Meet my wife, she is quite persistant and ordered me to apply a product on my face every morning after taking my morning shower…errr allright dear… Of course I also had to describe the experience to her. *sigh* yes dear…

So after one week I have officially joined the group of males who have a skincare ritual. Am I a metro man now??
I apply the product on my face every morning and I really feel energized. Even my out of bed face feels more sunny and happy after it has been pampered with some product.
The cool blue gelcream applies quickly and has a subtle manly scent, the product is well absorbed, even at the beard area. The cooling effect is very refreshing.

It is wise to share this information with my blogging wife? What if this product was only the tip of the iceberg? Oh who knows, I might like those products too. Watch out honey, before you know it the entire bathroom is mine! 

Darling husband


















Zoo hier ben ik weer, dusss ik mag wel oppassen....Tuurrrrlijk mop. anyway, ik bemoei me altijd overal mee dus ik kon het niet laten om ook even te snuffelen en smeren, maar de frisblauwe gel heeft een subtiel mannelijk geurtje en voelt inderdaad lekker verfrissend aan. Smeren de mannen in jouw leven? Of geloven die er (nog) niet in?

Sooo I am taking over again and I'd better be careful right? Sure....Anyway I always have to butt in so I had to see what this is all about and the fresh gel smells very nice (fresh masculine fragrance) and feels very fresh when applied. Do the men in your life use skincare products?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)