maandag 24 september 2012

Redken Extreme Fall haircare SOS

Redken Extreme shampoo & conditioner





































Het wordt weer vochtiger en kouder en dat is duidelijk te merken aan mijn haar. Waar mijn haar in de zomer altijd vrolijk krult is het nu een pluizige kommer en kwel. Mijn redding is de Redken Extreme lijn, de shampoo en conditioner bevatten:

Proteïnen: versterken de vezellaag
Ceramiden: versterken de schubbenlaag
natuurlijke lipiden: beschermen het haaroppervlak

Dit dynamische duo reinigt, ontwart en hersteld het haar. Het interne en externe proteïnenniveau wordt weer i balans gebracht en het 3D Repair complex zorgt voor langdurige versterking en conditioning van het haar waardoor het gezonder en beter handelbaar is. Deze lijn is uitermate geschikt voor beschadigd haar dat zijn elasticiteit verloren heeft en snel breekt. Mijn lange haar is na gebruik makkelijk doorkambaar en ruikt heerlijk naar zoete snoepjes. De zoete geur van de shampoo is een feestje voor onder de douche.

Humidity and cold weather are back again and I can notice that by the shape of my hair. My summery bouncy curls have left me and are now a frizzy unruly lot. My rescue team is the Redken extreme duo. The Extreme range contains:

Proteïns: reinforces the hairfibres
Ceramide: reinforces the hair
Natural lipids: protects the surface of the hair

This dynamic duo cleanses, detangles and repairs the hair. The proteïn levels are restores and rebalanced and the 3D repair complex reinforces and conditions the hair making it easier to manage and giving it a healthy shine. This range is excellent for damaged hair that has lost flexibility and snaps easily. My long hair is easy to comb trough after using these products and smells like sweet candy hearts. 

Redken hair mask


















Af en toe heb ik ook wat meer tijd om mijn haar te verzorgen en dan gaat er een lekker masker in, sommige Redken maskers doen hun werk in enkele minuutjes maar ik breng het masker ook wel eens aan waarna ik mijn haar in een handdoek wikkel zodat het langer kan inwerken. Of ik ga in bad met een haarmasker in zodat alle werkzame bestanddelen goed hun werk kunnen doen. Ik heb een aantal maskers staan zodat ik kan inspelen op de behoeftes van mijn haar.

Tijdens de zomermaanden zijn de clear moisture en color extend sun favoriet, maar in de winter en herfst grijp ik sneller naa de extreme en smooth down. De smooth down is het meest rijke masker en die gebruik ik ook als ik mijn haar na het verzorgen stijl föhn. Dit omdat mijn haar dan 1) een barriere heeft tegen de hitte van de föhn 2) mijn krul niet tot zijn recht komt door dit masker omdat het echt extreem rijk is. Het verzwaart de krul teveel maar voor een gladde stijle look is het perfect! Het extreme strength rebuilder masker is een zoete verwennerij. Je haar krijgt een lekkere boost en dat zie je terug aan glans en veerkracht. Redken is verkrijgbaar bij de erkende Redken Salon.

Sometimes my hair needs a little extra tlc and the Redken hairmasks are a perfect choice for some extra nourishing and conditioning. Some masks do the trick in several minutes but when I have some extra time I use them while taking a bath or I wrap a towel around my hair so the nourishing properties can really do their work. 

During summer I prefer the Clear moisture and color extend sun masks, but in autumn and winter the smooth down and extreme are my favorite picks. The Smooth down is a heavy butter that is too heavy for my curls, but perfect when I want to blow dry my hair straight. It is so rich that it weighs down my curls but sometimes my hair needs it, and I don't feel guilty when doing some heat styling after pampering my hair with the smooth down butter treat ;) The Redken extreme strenth builder plus is perfect to revive my curls and shine. Redken products are available at Redken Salons worldwide. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)