woensdag 5 september 2012

Ralph Lauren Polo Blue Sport

Ralph Lauren Polo Blue Sport



















Polo Blue Sport is een sportieve herengeur met een klein vleugje zoet. Mijn geurgeheugen gaat erg ver terug, ik ben op mijn 16e begonnen met het promoten van geuren in warenhuizen en sindsdien zijn de meeste geuren in mijn geheugen opgeslagen. Deze geur doet mij dan ook denken aan een andere hele fijne geur van Ralph Lauren, de polo sport voor heren (blauwe cilindervormige flacon). Ik zou dit soort geuren omschrijven als classy en sportief. De vergelijking gaat wel enigzins op want ook de polo sport uit mijn geheugen opende met munt en citrus. Maar waar de vroegere polo sport fris bleef, heeft de Polo blue sport meerdere dimensies. Polo Blue sport bevat verder gember, salie, krokante appel, amber, muskus, eikenmos, sandelhout en patchouli wat voor een warme stoere toets zorgt. Ik vind het een heerlijke bedwelmende herengeur, precies zoals een man moet ruiken, fris, een beetje zoet en een tikje zwoel maar bovenal mannelijk en stoer.

Polo Blue sport is a sporty men's fragrance with a hint of sweetness. My fragrance memory goes way back to the days I started with selling fragrances in department stores at age 16. This scent smelled familiar, it reminds me of the Polo sport in a round blue bottle. The top notes are thesame, mint and citrus fruits, but the scent from my memory stayed fresh, Polo Blue sport has more dimensions. Polo Blue sport is a fine blend of mint, citrus, crisp apple, sage, ginger amber, musk, sandalwood and patchouli which gives the fragrance depth and a very masculine character. I think this scent is intoxicating just like I like my man to smell. Fresh, sweet with a hint of temptation and above all masculine and tough.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)