zaterdag 1 september 2012

Personal: turning 31

Mijn favo personage, Inga uit boat trip.

My favorite character, Inga from boat trip.





























Gisteren was mijn 31e verjaardag. En trust me, 31 worden is echt niet zo eng als het lijkt ;) Ik was eergister foto's aan het uitzoeken op mijn computer en dan kom je toch altijd hele leuke plaatjes tegen, ik kan uuuuren fotos kijken. Dus nog even vanwege mijn verjaardag een paar van mijn favoriete plaatjes. Ik ben gek op mijn man, mijn hondjes, familie, verkleedpartijtjes en Disney. Dus die zie je hier zeker terug. Veel mooie herineringen maar ook de nodige portie verdriet en ellende. Het valt mij vaak op dat mensen nooit durven uiten dat ze ook wel eens in de put zitten. Nou ik ben maandelang depressief geweest en moet nog altijd oppassen dat ik niet terugval. Dit vertel ik je niet omdat ik zielig ben, nee ik vertel het omdat ik altijd hoop dat iemand anders inziet dat het misschien ook even niet zo lekker gaat en hulp durft te vragen. Immers, het gras is echt niet anders bij de buren hoor, ook al doen ze erg hun best om je dat te laten denken. Het is alleen de kunst om te leren van moeilijke periodes en er als persoontje van te groeien. Zoals ik laatst ergens las, if you want the rainbow, you will have to endure the F*ing rain. Kort maar krachtig en zo zie ik het leven ook. Geniet van de kleine mooie dingen en sla je met opgeheven hoofd door de minder leuke dingen heen.
Enne...maak van elke dag gewoon een klein feestje ;) Op naar de 32!

Yesterday was my 31st Birthday and trust me, turning 31 is not so scary as it seems ;) I was checking out some pictures earlier this week, so here's are some pictures of happy memories. My husband, doggies, family, dressing up and disney, some of my favorite things! Always remember that life is not all about happy times, trust me, I had my share of sadness and misery but the key is to learn from those experiences. Most people are afraid to share their misfortune, well I had a depression a few years back and I share that not for pity, but because I always hope that my confession will help someone to ask for help if they need it. One thing is for sure, the grass is not greener on the other side, even tough people love to make you believe it is. A while ago I read this and it makes me smile because it is so true: If you want the rainbow you will have to endure the F*ing rain. Enjoy the little pleasures of life and when bad things happen, keep your chin up. Make a party of every single day, here's to 31 and the coming years!

Opa's hond uitlaten op de camping in Italië

Walking my grandpa's dog on the campsite in Italy

Stike a pose!

























Kardashian zusjes wie zijn dat? Jill en ik
doen even voor hoe het moet op mijn
niet gesponsorde bruiloft lol.

Kardashian sisters who are that? Jill and I
show how to pose on a non sponsored
wedding lol.

Onderweg naar huis even stoppen in Oostenrijk. Ik ben als een
kind zo blij als we door de bergen rijden, ik begin als eerste te
gillen; kijk kijk een berg! Tja ben een beetje gek, kan er ook niks
aan doen :) Ik vind zowiezo lange autoritten geen punt, ben gek
op roadtrips! Koek en sopie erbij en GAS!

Driving home after holiday in Italy. These are the mountains in
Austria. I love the mountains, as soon as I spot them I start
jumping up in down in my seat, I know I'm weird...in a good way ;)
I do love some good roadtrips, some food and drinks within
reach and I can go on for miles.

De liefdes van mijn leven, de teckels. Hoewel ze me af en toe echt
kwellen met hun divagedrag zijn deze lieve monstertjes alles voor me.

The loves of my life, the dachshunds. Even tough they sometimes
torture me with their diva behaviour they are the world to me.

Met mama en zusje op de camping in
Italië.

With mama & lil sis on holiday in Italy

Showing Dolly & Lola

Hubby & Pino

Disneyland Resort Paris our first trip together.

We zijn gek op themafeestjes, dit is onze rockstar
meets groupie look, meeste lol hebben we tijdens
het uitkiezen van de look en de gezichten van de
andere feestgangers als we binnenkomen haha.

We love theme parties this is our Rockstar meets
groupie look. Most fun is picking the right look and
the expessions of the other guests lol!

Mijn gezinnetje in Caorle, Italië....ik weet het...ze zijn een
beetje gek....

My family in Caorle,Italy...I know they are weird.....

 

10 opmerkingen:

  1. Late happy birthday!!!
    Great pictures!!
    I hope everything went perfect for you!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Leuke foto's! Hoeveel honden heb je nou eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi 3 teckels en 1 bullmastiff, mijn moeder heeft ook 3 teckels en mijn oma ook eentje, dus das een hele teckelfamilie haha.

      Verwijderen
  3. Hihi dat themafeestje herinner ik me nog wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely post and Belated happy Birthday!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed hoe je alles zegt. Ik heb ook soms dat gevoel, maar achter een leuke optimistische blog zitten altijd mindere momenten. <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach we hebben allemaal wel eens een ***dag ;) ik ben vooral voor eerlijkheid, dat werkt het beste.

      Verwijderen
  6. You're beautiful, you remind me of Renee Zellweger

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)