donderdag 6 september 2012

Brainwash Ladies Tour Ladies shopping night 7 September

Ladies night


Confession time, wielrennen is niet mijn ding, ik schijn er wel de kuiten voor te hebben (kreeg die opmerking eens toen ik een kittig jurkje aanhad, weer een complex erbij....) anyway... Dit weekend is er in de gemeente Bergeijk veel te doen rondom dit thema want in Bergeijk vind zaterdag de profronde plaats. Ook Golden girl Marianne Vos zal zaterdag deelnemen aan de Koninginnerit. Vrijdagavond is de Ladies shopping night en laat ik nou wel iets hebben met shoppen! Modeshows, muziek, lekker eten, veel leuke acties en een leuke manicure of tips over nagelverzorging door yours truly. Ik zal vrijdag bij mijn favoriete beautyadres in de Kempen aanwezig zijn dus wie weet zie ik je morgen? Collistar, Essie, Wic en Bourjois zijn slechts een paar voorbeelden van het moois dat je bij DA van Sloun kan vinden. Ik slaag er ook altijd voor een leuk cadeau want er is altijd een ruim assortiment aan cadeausets in alle prijsklassen aanwezig. Ik geef toe...vaak is het nog moeilijk kiezen omdat er zoveel te kiezen is... klinkt dat nog wel logisch? Morgen krijg je bij aankoop vanaf € 15,00 een goodiebag en ook is Belgisch kampioene Nail Art Janetta Wouters aanwezig.

Tomorrow there is a Ladies shopping night in Bergeijk due to the cycle racing tour in which Olympic golden girl Marianne Vos will participate. I will not attend the cycling race, even tough I have the calves for it (someone mentioned that when I was wearing a cute dress and high heels, the comment, not so cute! grrr) but I will be there at the ladies shopping night to do manicures @ Da van Sloun, my favorite beauty shop in the Kempen region. There's a lot new products waiting to be discovered there ;)


DA van Sloun Bergeijk

Collistar

Essie

Gift time

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)