woensdag 8 augustus 2012

Summertime with Pallini

Pallini









Zomerweer of niet, met Pallini Limoncello en Peachello creĆ«r je snel een Italiaans zomergevoel. Limoncello is een likeur gemaakt van Italiaanse citroenschillen. Hoe dat smaakt? Fris en een beetje zurig, lekker voor een warme zomeravond. Ik drink zelden maar als ik drink wil ik wel iets lekkers, ik wil dan gewoon het beste van het beste .Zowiezo drink ik met mate, twee drankjes is mijn limiet. De Peachello heb ik laatst ontdekt, de perzikaroma's zorgen voor een fruitige en zoete smaak, heerlijk om een scheutje in een glas Prosecco te doen. Wat is jouw favoriete zomerdrankje?

Summer or no summer, with Pallini you will create an Italian style evening no matter what the weather conditions are. Limoncello is a liquor made of lemon peels. Zesty and refreshing and a little tangy. I drink not very often but when I drink I am a snob so I only want the best. I am also a moderate drinker, my limit is 2 alcoholic beverages. The Peachello is my latest discovery, this peachy liquid is fruity and sweet and tastes delicious in a glass of prosecco. What is your favorite summer drink?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)