dinsdag 28 augustus 2012

Save your summer glow

Vichy NutriExtra



























Ik ben alweer 2 weken terug van vakantie en ik begin het aan mijn huid te merken, langzaamaan maakt de oude huid plaats voor nieuwe, met schilfertjes en een doffe huid tot gevolg. Dit proces is onontkoombaar, immers, je huid vernieuwt zich elke 28 dagen. Het enige wat je kan doen is het proces een handje helpen en de huid voeden zodat je huid de zomerse glow behoud. De Vichy NutriExtra creme exfoliante en NutriExtra Huile extraordinaire zijn twee hele fijne producten om je hierbij te helpen.

De romige creme exfoliante heeft een hele fijne korrel en ruikt heerlijk fruitig, de geur doet mij een beetje denken aan de geur Ralph van Ralph lauren. De romige scrub verwijderd grondig dode huidcellen en maakt het huidoppervlak mooi glad en zacht. Na het scrubben gebruik ik de huile extraordinaire, de eerste droge olie die niet alleen het oppervlak voedt, maar ook een diepgaande verzorging geeft en daarmee ook de extra droge en gevoelige huidjes een weldadig gevoel en een satijnachtige glans geeft. De olie is geschikt voor gezicht, lichaam en haar. Breng de olie aan op een nog vochtige huid na het douchen om volledig te kunnen profiteren van de werking van de 9 oliën die in de huile extraordinaire verwerkt zijn. Ja het zijn er maar liefst 9! Nieuwsgierig welke? Hier een kort overzichtje:

1 Muskaatroosolie
2 Jojoba olie
3 Abrikozenpitolie
4 Macademia-olie
5 Passiebloemolie
6 Zwartebessenzaadolie
7 Rijstzemelolie
8 Zonnebloemolie
9 Korianderolie

Al deze oliën met hun bijzondere eigenschappen en krachtige bestanddelen zorgen samen voor een optimaal verzorgde huid. Ik gebruik de olie voor mijn lichaam, haarpunten en ik masseer er ook graag mijn nagelriemen mee in. Nou, ik ga even grondig scrubben en smeren ;) Fijne dag vandaag!

Vichy NutriExtra creme exfoliante 200 ml € 12,25
Vichy NutriExtra Huile extraordinaire 125ml € 14,95

I got home from my summer holiday 2 weeks ago and I can notice that from my skin's behavior. Dead cells starting to peel off leaving my skin looking dull. To be very honest, once this has started there is not much you can do about it, your skin renews itself every 28 days so the best you can do is nourish and help your skin get rid of the flaky layer. Two great product to help you maintain your summer glow are the Vichy NutriExtra creme exfoliante and  huile extraordinaire.

The creamy creme exfoliante has a very nice grain and removes dead skin cells thoroughly and leaves skin smooth and soft after rinsing. The fruity scent is delicious, it reminds me a little of Ralph by Ralph Lauren :) After exfoliating it is time to nourish. The Huile extraordinaire is the first dry oil that does not only take care of the surface but also nourishes deeply into the skin. This makes this product very suitable for very dry and sensitive skins too. The oil leaves a stunning satin shine on your skin and can be used on hair, body and face. I use is on the ends of my hair, my body and my cuticles. Apply this on warm damp skin after taking a shower to benefit the most from the nine oils used in this multitasker. Yes nine it is, curious which ones? Here they are:

1 Muscat rose oil
2 Jojoba oil
3 Apricot oil
4 Macademia oil
5 Passionflower oil
6 Black berry seed oil
7 Rice oil
8 Sunflower oil
9 Coriander oil  

Combine all the nourishing, protecting and soothing properties of these oils and you get Huile Extraordinaire. It's time for some skin pampering now ;) Have a wonderful day!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)