donderdag 23 augustus 2012

Bourjois Violet Party





 

Bourjois Violet Party

 
Bourjois viert de zomer met 20 nieuwe minilakken. Er zijn 2 collecties om uit te kiezen, Fashionshow á new York (stoer en opvallend) en Princesse á Vienne (zacht en vrouwelijk). De superschattige minilakjes zijn verkrijgbaar voor €2,99 en bevatten 3 ml. Dat is niet veel maar ik wil wel eens een kleur proberen die ik anders niet zo snel zou kopen, of een specifieke kleur bij een outfit dragen en dan is zo'n mini natuurlijk erg handig. Zou helemaal leuk zijn als er na een tijdje een poll wordt gehouden welke kleuren er in een fullsize mogen komen, ideetje? Ik heb de paarse Violet Party uit de Fashionweek collectie geprobeerd, en je weet ik ben geen liefhebster van paars maar deze paarse duochrome vind ik stiekem toch wel erg stoer. Dit zijn 2 laagjes. Ben jij een fan van minilakken?

Bourjois celebrates summer with 20 new mini polishes. There are 2 collections to choose from. Fashionshow á New York (flashy and edgy) and Princesse á Vienne (delicate and feminine). These supercute polishes are available for € 2,99 for a 3 ml bottle. That is quite small but perfect when you want to step out of your comfort zone and try a new shade or when you need a specific shade to match an outfit. Wouldn't it be great if they would have a poll and see which ones we would like to get in a fullsize? I got the purple Violet party and you might know I am not a purple lover. Well I think this duochrome purple rocks! This is 2 coats. Do you like mini polishes?

Bourjois Violet Party


Bourjois Fashionshow á New York

Bourjois Princesse á Vienne




3 opmerkingen:

  1. Ik heb al zo vaak op het punt gestaan om er eentje te kopen, maar nog altijd niet gedaan. Binnenkort toch maar eens doen dan hihi. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh these are cute! I hate that they charge so much for such a tiny bottle though :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The bottles sold it for me, they are gorgeous xx

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)