vrijdag 27 juli 2012

WIC Amazing Australia collection swatches

WIC Amazing Australia





















Ok laat ik maar met de deur in huis vallen, van de WIC Amazing Australia collectie viel ik niet van mn stoel. Maar de verwachtingen waren ook hooggespannen na de fenomenale Curaçao collectie. Eerlijk is eerlijk, ik vind het een mooi geheel en de kleuren zijn ook mooi en rustig en misschien is dat mijn probleem, ik heb nu de paarse en koraalkleur uit de Curaçao collectie op handen en voeten dus ik heb nog helemaal geen zin in rustige kleurtjes haha. De lak is heel fijn, pas alleen op dat er niet teveel op je kwastje zit. Er zijn 3 cremelakken in een soort faded pasteltinten en 3 shimmers in een bijzonder limegroen, zandkleur en terracotta. Als je niet van de heel erg flashy lakken bent is deze collectie helemaal goed voor jou. Voor mij is het nu nog geen liefde op het eerste gezicht maar wat niet is kan nog komen ;) Hieronder de swatches van de lakken, helaas kwamen er af en toe wolken tevoorschijn dus ze zijn niet allemaal in zonlicht gemaakt. Deze collectie is nu verkrijgbaar bij WIC verkooppunten en in de WIC online shop. Wat vind jij van deze kleuren?

Ok to the point right away, this collection did not wow me. But let's not be harsh, I had high expectations after their phenomenal Curaçao collection. I love this palette of shades but they are a little to demure for me. Currently I am rocking the purple and coral from the Curaçao collection need I say more? The formula's are exellent, just make sure there's not too much on the brush. There are 3 creme polishes in dusty pastels and 3 shimmers in limegreen, sandy brown and terracotta. If you are into the more subtle shades, this is your dream come true! For me this is not love at first sight but who knows, maybe these shades will grow on me. This collection is available now at WIC points of sale and in the WIC online shop. What's your opinion on this collection? 

WIC Gold Coast


WIC Adelaide


WIC Brisbane


WIC Tasmania


WIC Wollongong


WIC Wagga Wagga

1 opmerking:

  1. Great shades!!
    I love the first one and the last one a little less ^^"

    BeantwoordenVerwijderen

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)