donderdag 5 juli 2012

My favorite June fragrances

June perfume favorites




















Dit zijn de geuren die ik de afgelopen maand het meest heb gedragen.

Giorgio Armani Acqua di Gioia essenza  zalig fruitig en verfrissend blijft lekker lang hangen.

DKNY Limited edition creamy meringue nom nom nom, ik krijg trek van deze geur die echt ruikt naar een lekkere citroen meringue taart....(ps deze is nu in de solden bij ici paris xl voor €24,90)

YSL Paris summer edition Ik heb meerdere van deze zomeredities van Paris, fris en zomers en heel romantisch door de rozen die je erin ruikt.

Lancôme Tresor, perzik, ananas, abrikozen en rozen. Een klassieker en één van mijn all time favorites.

Guerlain Aqua Allegoria Tutti Kiwi een limited edition van een aantal jaar terug, maar onweerstaanbaar fris en fruitig, ik ben hier heel zuinig op :) Gelukkig komen er steeds nieuwe Aqua Allegoria geuren uit. Deze zomer is het de Lys Soleia, ik heb deze nog niet geroken, maar de combinatie van tuberoos, tropische vruchten, vanille en bergamot spreekt mij heel erg aan.

Bvlgari Mon jasmin noir L'eau exquise bij de parfumerie kreeg ik een tasverstuiver cadeau toen ik de grote flacon kocht, Bvlgari heeft soms van deze acties en ik zorg ook altijd dat ik er meteen bij ben, want deze tasverstuivers zien er trés elegant uit en zijn superhandig. Deze geur is fris en chic.

L'occitane Verbena eau agrumes weer een limited edition van een tijdje terug, maar ik heb ook de grote flacon en deze kan je navullen, dit is een handige 20 ml. Ik heb momenteel de nieuwe Verveine  Sorbet op mijn verlanglijstje staan. Die ruikt naar een limoensorbetijsje. Beetje mojito achtig zelfs mmmm

Wat is jouw favoriete zomergeur?

       ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
These are the fragrances I used most last month.

Giorgio Armani Acqua di Gioia essenza  fruity and refreshing but lasts very long.

DKNY Limited edition creamy meringue nom nom nom, this scent makes me crave lemon meringue pie....(ps this is on sale now @ ici paris xl for €24,90)

YSL Paris summer edition Romantic scent for the summer, I have several Paris summer editions, lighter than the original but still very romantic.

Lancôme Tresor, Peach, pineapple, apricot and roses, a classis scent and one of my all time favorites.

Guerlain Aqua Allegoria Tutti Kiwi A limited edition from a few years ago, love the zesty fresh kiwi. I cherish this bottle.

Bvlgari Mon jasmin noir L'eau exquise I got this travelsize when I purchased the fullsize bottle. Sometimes bvlgari offers the travel sizes as gifts with purchase and the travel size sprays are so elegant. This scent is a splash of chic freshness.

L'occitane Verbena eau agrumes Another limited edition from a while ago, this is a refillable 20 ml and I also have the big bottle. But now I have the new Verveine sorbet on my wishlist, which smells like lime sorbet icecream combined with a mojito mmmmmm

What's your favorite fragrance for summer?
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)