maandag 2 juli 2012

Dolce & Gabbana the one sport man

Dolce & Gabbana The one Sport

Je hebt van die herengeuren die zo zalig zijn dat je er gewoon aan wilt blijven snuffelen. Dit gebeurde ook bij deze nieuwe geur van Dolce & Gabbana in de winkel was ik al bijna in extase van het geurkaartje, ik vrees voor de gevolgen als ik deze geur bij manlief probeer. De basis bevat rozemarijn, frisheid van water en het zilte van de zee. Het hart bevat seqouiahout en kardemom. De basis bevat Muskus en Patchouli (dat verklaart mijn obsessie met deze geur ;) Ik heb echt heel lang en hard na moeten denken waar deze geur mij aan deed denken...en hoewel ieder een geur weer anders beleeft, ga ik deze toch in hetzelfde rijtje plaatsen als een van mijn all time favorite herengeuren, Kouros van YSL, alleen is The One sport een modernere, coolere geur. Dit zijn het type geuren die enorm mannelijk zijn zonder zwaar en verstikkend te zijn, eerder aangenaam bedwelmend ;) Like! Dolce & Gabanna the One sport man is verkrijgbaar bij de parfumerie vanaf €59,00 voor de eau de toilette, er is ook een badlijn van deze geur. Conclusie: een geur die net zo heerlijk is als de advertentiecampagne ;)

There are those men fragrances that are so delicious that you just can't stop sniffing them. That happened when I tried this fragrance from Dolce & Gabbana. I fear the effect of this scent on my husband lol. The base is all about the freshness of water, the salty sea and rosemary. The heart contains seqouia wood and cardamom. The base has musk and patchouli in it (there we go, Patchouli in mens fragrances is irresistible to me) I really needed some time to figure out what this fragrance reminded me of...And I know every individual experiences a fragrance in a different way, I am going to place this scent next to one of my all time favorite men's fragrances, no less than Kouros by YSL. Only the one sport is a more modern, cooler type of fragrance. The type of men's fragrances that are masculine and woody without being too strong or suffocating, just intoxicating in a very pleasant way :) Like! Dolce & Gabbana the one sport man is available in eau de toilette, and body products for an all over experience. Final thoughts: this fragrance is as delicious as the advertising campain ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)