dinsdag 24 juli 2012

Caudalie Soleil divin anti aging face suncare spf 30

Caudalie Soleil Divin

Deze zonnecreme van Caudalie voor het gezicht hydrateert, beschermt tegen uva en uvb straling en bevat antioxidanten. De creme heeft een rijke textuur dus ik baalde al een beetje (ik glim heel snel van vette zonnecremes en heb dan ook altijd last van transpiratie in mijn gezicht ieuw!) maar eenmaal aangebracht geeft deze niet plakkerige creme een frisse matte finish. Het product wordt enorm goed opgenomen door de huid. De geur van de creme is nauwelijks waarneembaar en het product verdeelt zich goed over de huid. Ik smeer deze spf 30 op mijn gezicht en décolleté omdat je buste zeker mee moet profiteren van de anti aging werking van deze creme aangezien je daar vaak de eerste tekenen van veroudering kan waarnemen. Ik moet altijd erg oppassen met zonnecremes omdat ik van bepaalde producten last krijg van zonneblaasjes, met dit product was dat gelukkig niet het geval. Ook willen zonneproducten nog wel eens in mijn ogen gaan prikken, ook geen last van met dit product. Eindoordeel: matte finish, geen zonneblaasjes, geen geprik in de ogen, en anti aging werking. Een dikke 9 op 10 :) (waarom geen 10 dan? Enig minpuntje is dat er maar 40 ml in de tube zit, aangezien ik nogal fanatiek smeer ga ik er snel nog eentje halen want de zomer is begonnen! Check www.caudalie.com voor meer info over de producten en de bijzondere missie van dit milieuvriendelijke merk.

This tanning cream for face hydrates, protects against uva and uvb rays and contains antioxidants. The rich textured cream ( I was dissapointed when I noticed the thick formula because I shine and sweat like crazy from rich products not so glam....ewwww) BUT this cream leaves a fresh matte finish, is non sticky and does not activate my facial perspiration yay! The skin absorbs the product quickly and leaves a very subtle scent. I use this spf on my face and décolleté so the bust can also benefit from the anti aging properties (which is a good thing since the décolleté shows sings of aging first) I always have to be carefull with sun products because some products give me solar allergy but this one gave no reactions. Even tough I always keep away from the eye area, some products sting the eyes and this one did not sting. Final results: Matte finish, no allergy, no stinging in the eyes, anti aging properties, I say a big 9 out of 10 score. Why not a 10? The only downsize is the 40 ml package, I apply lots of product so I'm going to get a backup asap :) Check www.caudalie.com for more info on this environmentally friendly brand.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)