dinsdag 17 juli 2012

Australian gold bronzers

Australian Gold bronze on bronzing powders



















Deze zomer gaan mijn bronzers errug hard want het kleurtje moet toch ergens vandaan komen nietwaar? Australian gold heeft ook 2 bronzers, de matte bestaat uit één kleur en de bronzer met glanzende finish bestaat uit meerdere kleuren. Ik zeg er vast bij dat ik nogal verwend ben wat bronzers betreft dus een bronzer moet echt wel wat in huis hebben om indruk op mij te maken. Ik vind deze 2 op zich wel mooi, maar bij beiden moet je vrij subtiel zijn met het aanbrengen. De multi colour geeft namelijk echt wel veel glans, en de matte dekt behoorlijk, dus om een niet te dichtgesmeerd resultaat te krijgen zou ik de matte luchtig over het hele gezicht aanbrengen en de glanzende op de jukbeenderen als highlighter. Voor de prijs zijn het leuke bronzers, maar ik hou het toch bij mijn favoriete bronzer ;) Beide kosten € 16,95 per stuk en zijn verkrijgbaar bij de zonnestudio. Check www.australiangolddirect.com voor een zonnestudio bij jou in de buurt.

This summer my bronze stash is not a fancy luxury but more a necessity with all this rain, the tan has to come from somewhere right? Australian gold also introduced 2 bronzers, a matte single colour and a shiny multi coloured bronzer. I am spoiled when it comes to bronzers so it takes a lot to impress me. These are nice, but you do have to be carefull when applying these shades. The matte can get too opaque and the multi colour is very shiny, so I recommend using the matte gently all over and the shiny one on the features you want to highlight. For the price these are nice bronzers, but they can't beat my all time favorite bronzer :) Australian gold bronzers are available at Australian gold tanning salons check www.australiangolddirect.com

Australian gold bronze on multi colour (top)
Australian gold bronze on single colour (bottom)

Australian Gold bronze on multi colour

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)