vrijdag 15 juni 2012

Pupa Diva's lashes kit waterproof review

Pupa diva's lashes waterproof kit















Pupa Diva's lashes waterproof zit in een leuke set met een gratis gitzwarte made to last eyeliner die je cadeau krijgt van Pupa. Ik zeg op voorhand vast dat ik eigenlijk geen fan ben van waterproof mascara, maar ik ben wel nieuwsgierig en ik ken toch veel dames die zweren bij waterproof mascara. Dus werd het tijd dat ik eens ging experimenteren. Deze kit is alleen in zwart verkrijgbaar maar voor een experiment moet je wat overhebben ;) De Diva's lashes borstel is lekker groot en je creërt met gemak een flinke bos wimpers, enig nadeel is dat hij wat klonterig is. Misschien moet ik volgende keer wat meer geduld hebben tussen het aanbrengen van de laagjes. Fijn is dus dat je ondanks de waterproof formule wel volume en lengte krijgt, veel waterproof producten crëeren korte stugge stekeltjes, not pretty! Het potloodje werkt ook heel fijn, puntenslijpen is niet nodig (wat heel fijn is want ik heb dus heel veel puntenslijpers maar ik ben ze altijd kwijt...). Gisteren was het lekker zonnig dus heb ik de producten eens aan een pittige test onderwerpen door flink met vette zonnecreme te smeren en mijn hoofd een paar keer onder de kraan te houden (tja bloggen is zwaar werk ;). De mascara gaf toch wel een klein beetje af (vooral niet gaan wrijven) maar je loopt niet meteen rond als pandabeer. Verwijderen is ook geen probleem mits je een goed 2 fasen product gebruikt. Mijn conclusie? Ik was al geen fan van waterproof en ik heb van mezelf donkere wimpers dus het is ook geen bittere noodzaak. Dus ik hou het lekker bij de nieuwe Vamp! Mascara van Pupa in die prachtige felle kleuren. Op het strand en aan het zwembad hou ik het bij een beetje lipgloss en uiteraard lekker felgekleurde nagels op handen en voeten. De Diva's lashes waterproof kit is een limited edition. De kit kost €15,95 voor de waterproof mascara en het waterproof oogpotlood.

Ik heb deze geshopt bij www.pupawinkel.nl een heel fijn adres voor Pupa make up, ze hebben nu ook de nieuwe Vamp mascara's op voorraad en die zijn nu tijdelijk verkrijgbaar met 20% korting, mooie gelegenheid om eens een ander kleurtje te bestellen toch? ;)

Pupa's Diva's lashes waterproof mascara is available in a nice kit including a waterproof made to last eyeliner in black. First I will admit that I am not a fan of waterproof mascara's most won't create any length, just short sticky lashes. But I hear more and more positive reviews over waterproof mascara's that I just had to try it for myself. This kit is only available in black and it is a limited edition. This mascara does create length and volume, but gets a little lumpy, perhaps I need more patience in between coats. The pencil works quick and you don't ever need to sharpen it (I have many pencil sharpeners but when I need one I can never find them...) Yesterday was a beautiful sunny day so I applied many layers of greasy tanning product and did an underwater test. The mascara did smudge a little, but it was minimal. You don't have to worry about panda eyes. You will need an oil based remover to dissolve the waterproof formula. Well...considering all the above, I have to say this mascara is not bad at all, but I will stick to the new Vamp! mascara by Pupa. I am lucky to have dark lashes so I don't need mascara that bad when I am on the beach or next to the pool. All I need is some lipgloss and some seriously bright painted nails ;)

I got this from www.pupawinkel.nl a very nice online adress for Pupa items. They also have the new Vamp! mascara in stock with 20% discount, great way to discover those pretty shades of mascara ;)

Pupa Diva's lashes waterproof solo

Pupa Diva's lashes waterproof & made to last eyeliner

Pupa Vamp! 301 electric blue


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)