zaterdag 19 mei 2012

A Disney Celebration

Disneyland Resort Paris 20th B-day © Disney





















Disneyland Resort Paris viert dit jaar haar 20e verjaardag en dit wordt groots aangepakt met een exclusieve avondshow, een nieuwe parade, langere openingstijden en magische ontmoetingen met Disney figuren. Via de facebook pagina was de premiere van de Disney dreams avondshow te zien en ik kan je garanderen, het is waanzinnig mooi. Ik ben ook al druk aan het sparen om de Disney dreams show live te bekijken. Op de website van Disneyland Paris zie je zowiezo een overzicht van alle aanbiedingen waar je momenteel gebruik van kan maken en natuurlijk een overicht van alle hotels (Newport Bay Club is mijn favoriet voor de zomermaanden, de uitstaling van het hotel geeft je een beetje het gevoel dat je in de Hamptons bent..very chic ;) Ik hoop zeker binnenkort een reisje naar Disneyland resort Paris te maken, mijn vorige trip is alweer een jaar geleden met de Pirates 4 Première en het begint nu wel weer te kriebelen :) Ben jij al eens in Disneyland Resort Paris geweest of heb je ook plannen om te gaan? Check www.disneylandparis.com voor alle info. Hier een paar afbeeldingen van Disneyland Resort Paris en een paar van mijn eigen kiekjes die genomen zijn tijdens mijn bezoeken aan het park. (Het duurde ook even voordat dit artikel geplaatst werd, als ik eenmaal de foto's ga bekijken dan ben ik wel even zoet...zo leuk om alles terug te zien :)

Disneyland Resort Paris celebrates her 20th birthday this year and we can all celebrate along with a new exclusive evening show, a new parade, longer opening hours and magical meet and greets with Disney characters. The Disney dreams evening show was broadcasted live trough the Disney facebook page and I can guarantee you, it was an exceptional show. I am already saving up to go there this summer and see the show myself. On the website of Disneyland resort Paris you can find information on the hotels and special offers (I love the Newport Bay club in the summer, makes me feel like I am in the Hamptons, how chic ;) I really hope to go there this summer, my last visit is a little over a year ago and I really need to go again lol. Do you have plans to go there or have you already been there? Check www.disneylandparis.com for all info. Here are some promo pictures of the celebration and some of my own pictures of my visits to Disneyland Resort Paris (It took me forever to post this because once I start to look trough all those pictures all the good memories come back)
De nieuwe parade © Disney

The new Parade

Disney Dreams @ Disneyland Resort Paris © Disney
Fantillusion, de lichtjesparade. Toen wij deze het laatst
gezien hebben regende het nogal, iedereen zat verkleumd te
wachten maar toen de lichten van de main street eenmaal
uitgingen begon iedereen te juichen. So cool!

Fantillusion the parade of lights. Last time we watched this
it was raining and everybody was cold an soaked. But once
the lights of the main street dimmed everybody cheered.
That was so cool!
gorsh....

Beetje verlegen naast Minnie en Pluto

A little shy next to Minnie and Pluto

Pluto vond het leuk om mij te voeren maar eerst moest er
natuurlijk ook chocomousse op mijn neus :)

Pluto wanted to feed me but fist he had to apply some
nourishing chocolate mousse on my nose :)
De boze stiefmoeder & Indy ;)

The wicked stephmother & Indy ;)

Halloween @ Disneyland Resort Paris


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)