dinsdag 22 mei 2012

Annick Goutal Nuit Etoilée

Anick Goutal Nuit Etoilée

Mijn eerste Annick Goutal geur was Ce soir ou jamais en sindsdien is er een wereld voor mij opengegaan. Annick Goutal creërt hele bijzondere parfums. Nuit Etoilée is ontstaan uit een denkbeeldig bos met watervallen en een heldere sterrenhemel. Deze aromatische geur is warm maar heeft toch ook een paar frisse toetsen. Door het samenvoegen van bittere citrusvruchten, pepermuntolie, siberische dennennaalden, fir balsam en graantjes van de angelica komt een hele bijzondere geur tot leven die door mannen en vrouwen gedragen kan worden. Hoewel de geur voor dames en heren hetzelfde is gunt parfums Annick Goutal ons wel een eigen flacon. Beide flacons hebben de diepblauwe kleur van een heldere hemel. Hoewel de geurnoot die mij het meeste opviel niet terug te vinden is in de beschrijving, kan ik niet anders dan mijn neus vertrouwen. De noot die zich op mijn huid het meeste ontwikkelde was een sterke zoete anijsgeur, heel erg dropachtig. Voor mij persoonlijk is deze geur te aromatisch, ik ben meer van de lieflijke geurtjes als petite cherie en la violette van Annick Goutal maar voor de liefhebbers en liefhebsters van bijzondere geuren is dit een hele geschikte keuze. Nuit Etoilée is verkrijgbaar bij enkele exclusieve verkooppunten, check www.annickgoutal.com voor je lokale Annick Goutal website met meer info.

My first Annick Goutal perfume was Ce soir ou jamais and once you have tried and fallen in love with a Goutal fragrance, there is no way back. They create beautiful perfumes. Nuit Etoilée was inspired by a make believe forest with waterfalls and a sky full of stars. This fragrance is aromatic and warm but also has some refreshing notes. The combination of bitter citrusfruits, peppermintoil, siberian pine needles, fir balsam and angelica creates a very warm and special scent which can be worn by both man and woman. That does not mean we have to share the bottle, parfums Annick Goutal offers a feminie bottle for the ladies and a square bottle for men, both in a deep blue shade. When wearing this fragrance on my skin there was one note that developed itself quite strong, but it was not in the description of the perfume, I hope my nose did not play tricks on me ;) The scent of Anise was very present, almost liquorish like. For me personally this fragrance was a little too intense, I prefer delicate florals like petite cherie and la violette. For the lovers of impressive fragrances which are not all about wood, this might be an excellent choice. Annick Goutal is sold at exclusive points of sale, check out their website for more information on the delicate fragrances and availability. www.annickgoutal.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thanks for reading! laat gerust een berichtje achter :)