maandag 16 april 2012

Opi miniset cadeau bij 6x Red magazine

Toen ik aan dit item begon bedacht ik me dat een oproep in Red mij ertoe heeft aangezet om te gaan bloggen. Bij de Red waren ze op zoek naar een paar blogsters, ik werd niet gekozen, maar ben toen wel mijn eigen blog begonnen! En dat is Red ook wel een beetje voor mij, inspiratie en lifestyle met een vleugje glamour maar wel met beide benen op de grond.

Nu hebben ze bij Red een hele leuke actie, 6 x Red in de brievenbus en een leuke softshades miniset van OPI. Dat wordt dus een (hopelijk heeele lange) zomer lang met Red in het zonnetje en een mooie OPI softshade lak op de teentjes. Check de aanbieding via deze link http://www.red.nl/em_red of kijk even op www.red.nl voor alle andere leuke acties. PS Dit is natuurlijk ook een heel erg leuk cadeautje voor moederdag (hint hint ;)

This subscibtion offer is available in The Netherlands only.